Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt tilbake?Satt tilbake på oul 19uker idag!
Glemte å quote!Hvor langt tilbake?
Kommer nok til å bli satt litt tilbake jeg å tror jegGlemte å quote!
Det er jo veldig vanlig å bli satt litt tilbake, sjelden tidlig ul er helt korrekt.. Idag har det vært så mye aktivitet inni magen + at jeg har sett det på utsida også for første gang, så da glemte jeg litt at det er 4 dager "tidligere" ;D Stas!Kommer nok til å bli satt litt tilbake jeg å tror jeg
Vet det ikke er uvanlig - og jeg forventer det igrunn. Men skal bli godt å endelig få en dato!Det er jo veldig vanlig å bli satt litt tilbake, sjelden tidlig ul er helt korrekt.. Idag har det vært så mye aktivitet inni magen + at jeg har sett det på utsida også for første gang, så da glemte jeg litt at det er 4 dager "tidligere" ;D Stas!
Er utrolig deilig at vi etter OUL har kun 1 dato og forholde oss til resten av svangerskapetVet det ikke er uvanlig - og jeg forventer det igrunn. Men skal bli godt å endelig få en dato!
Ja jeg gleder megEr utrolig deilig at vi etter OUL har kun 1 dato og forholde oss til resten av svangerskapet