Kor gammalt var barnet ditt når det overnatta for fyrste gong?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Har enda ikke overnatta hos andre, men kan hende det blir ei natt eller to i sommer om vi skal bort ei lita helg og/eller når jeg blir å føde nr 2. :) Jenta våres er 11 måneder.

Hun har ikke sovet borte enda og blir nok ikke med det første. Ammer fortsatt mye på natten.
Hun er 20 mnd

Sånn uten en av foreldrene tilstede? 2 år og noen måneder. Nattammet til ca 2 år og gadd ikke styre med overnatting i noe grad før det :)

Eldste hadde en natt hos mormor da han var drøyt sju mnd, yngste sov samme sted to netter da han var 10,5 mnd.

Storebror var 15 mnd. Da kom lillesøster til verden. Da overnattet han hos besteforeldre. Han kjente de godt fra før og hadde sovet der med meg flere ganger. Han stor koste seg. Lillesøster har ikke sovet borte alene ennå, men når nr 3 kommer blir det overnatting hos besteforeldre på henne også (da vil hun være akkurat 2 år). Regner med at det går helt fint. Besteforeldre har lagt henne flere ganger uten problemer når de har sittet barnevakt.

15 måneder gammel fordi jeg skulle på nattevakt. Det gikk heldigvis veldig fint.

4,5 måned. Men vi sov på samme plass men hadde vert på fest så baby sov på rom med besteforeldrene

Under 2 år, for me skulle gifte oss. Eldste var vel omtrent samme alder, me skulle i bryllup.

Eldste var 9 mnd (både mannen og jeg fikk hvert vårt forsinka utdrikningslag og trengte da barnevakt ei natt), deretter ikke igjen før han nærma seg 2 år.
Minste var 1 år og 7 mnd første gang.
Begge sov hos min mamma den første gangen.

Det var rett før hun ble tre år. Hos besteforeldrene. Det var dessuten tredje gang vi hadde barnevakt i det hele tatt (de to første gangene var det under 2 timer...). Veldig veldig etterlengtet. Endelig skulle vi få en alenekveld og hadde planlagt å åpne en flaske champagne vi hadde fått ett år før. Men så tok jeg graviditetstest morgenen før og den var positiv, så da ble det ikke noen champagne... :D :P jaja

4 uker. Da havnet jeg på sykehus og jr ble hjemme med pappa. Tror han var 5 mnd første gang han sov hos farmor.

Back
Topp