Kor gammalt var barnet ditt når det overnatta for fyrste gong?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Husker ikke, men rundt et år tror jeg. Det var hos mormor og kun henne han har overnattet hos foreløpig. Han blir 3 i juni og spør selv om han kan overnatte der. Helt greit for hun bor uansett bare rett borti gata.
Lille på 7 måneder har ikke overnattet enda og kommer nok ikke til det med det første heller tror jeg.

Overnattet på hotell med meg og bf når de var 7 mnd. Ikke sovet hos noen andre enda, er 10 mnd nå. Før de blir mye mer trygge på andre skjer ikke det.

Uten noen av oss, hmmm... eldste var vel 8-9 år. Og kan telle på én hånd hvor mange ganger hun har sovet borte.
Mini er bare 18 mnd og selvfølgelig ikke sovet borte enda!

Uten noen av oss, hmmm... eldste var vel 8-9 år. Og kan telle på én hånd hvor mange ganger hun har sovet borte.
Mini er bare 18 mnd og selvfølgelig ikke sovet borte enda!
Ikke på overnatting hos venner heller? Her er barna ofte på overnatting og har ofte overnattings besøk.

Begge to var over 3 år. Da overnattet de hos besteforeldre. Kunne aldri falt meg inn å være borte fra de når de var baby :eek::p

14 mnd overnattet besteforeldrene hos oss, mens vi var vekke i 4 dager. Det gikk strålende :)

4 Mnd hos besteforeldre.

5 år med barnehage venn.

Nå kommer jeg sikkert til å blihalshugd her..
Han var vel rundt 3 mnd.

Vi har hatt avtale med farmor om at hun har han på overnatting ca hver 3 uke. Sånn har det vært hele veien. I tillegg hender det at.mormor stjeler han innimellom.

Jeg vil bare nevne at jeg har en ekstremt trygg og fornøyd gutt! Og at han møter både farmor, mormor og tanter flere ganger i uka.

Jeg og mannen tok inn på hotell her hvor vi bor forrige helg, da passa tante og onkel (så hun sov jo hjemme, men uten oss). Hun er 1 år og 3 mnd - det var på tide og det var SYKT deilig! :)

Har kun 1 barn,hun blir snart 3 og har aldri sovet borte uten at enten jeg eller pappaen har vært sammen med henne. Vi samsover og ammer på natt fortsatt,så stresser ikke med det!

Guttene sov for første gang uten oss foreldre i begynnelsen av desember i fjor - var 2.5 og nesten 4 år. Minste på 6 mnd har ikke sovet borte fra meg. Blir nok lenge til neste overnatting borte fra oss da vi ikke har så mange å spørr og foreldrene mine som egentlig er de eneste vi kan spørr synes det er så stress å ha dem på besøk bare noen timer så overnatting blir sjeldent

De var 4 mnd når de overnattet hos mine foreldre første gang. Og har sovet over hos dem utallige ganger etter det :Heartred De blir fire år i august.

Back
Topp