Kopbarnvagn.se

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har kjøpt noe der?

Jeg har kjøpt fra kjøpbarnevogn.no
Tror det er samme siden egentlig? Kjøpte vogn derfra. Helt uproblematisk. :)

Jeg har kjøpt fra kjøpbarnevogn.no
Tror det er samme siden egentlig? Kjøpte vogn derfra. Helt uproblematisk. :)
Det er det nok ja :) fant bare ikke norske siden :)

Var det grei kvalitet på den? Syns det virker som om de har altfor billige ting også der ;)

Har kjøpt en vogn der. Rask levering og alt topp!:)

Har handlet der, fikk varene fort og alt var bra!;-)

Godt å høre :D
Bor ikke altfor langt unna butikken de har så reiser nok innom der og prøver ut litt :D

Det er det nok ja :) fant bare ikke norske siden :)

Var det grei kvalitet på den? Syns det virker som om de har altfor billige ting også der ;)
Kjøpte brio happy duo, så er jo et velkjent merke. Alt var helt supert. :) kom kjapt, godt innpakka, og alt av ekstrautstyr jeg hadde bestilt var med. Ingenting som er ødelagt enda, bank i bordet. Rota vekk myggnettet da, men det er strengt tatt ikke deres feil. :p

Kjøpte brio happy duo, så er jo et velkjent merke. Alt var helt supert. :) kom kjapt, godt innpakka, og alt av ekstrautstyr jeg hadde bestilt var med. Ingenting som er ødelagt enda, bank i bordet. Rota vekk myggnettet da, men det er strengt tatt ikke deres feil. :p
De har salg på en brio vogn faktisk som jeg har sett på ;)

Ta myggnettingen får du ta på egen kappe ;)

Kjekt om mannen er på laget ja, i og med at barnevogn er en litt dyr investering. Gøy med barnevognshopping da!
Ja han har sagt nei til emmaljunga pga prisen og jeg er student så han må betale ;)

Er heldigvis mange gode vogner som er mye billigere enn emmaljunga. :)
Ja må bare finne de først ;) også burde vi ha en lettere vogn pga oppoverbakke på vei til bhg så jeg vil ikke slite meg ut :p

Ja må bare finne de først ;) også burde vi ha en lettere vogn pga oppoverbakke på vei til bhg så jeg vil ikke slite meg ut :p
Litt av grunnen til at vi endte på brio happy. Ville ha en stødig og god firhjuling, som fikk plass i konebilen min og var lett nok til at jeg klarer å løfte den med ødelagte skuldre + trille den opp monsterbakken opp til huset. :p da funker ikke emmaljunga!

Vi kjøpte noe der men husker ikke hva

Litt av grunnen til at vi endte på brio happy. Ville ha en stødig og god firhjuling, som fikk plass i konebilen min og var lett nok til at jeg klarer å løfte den med ødelagte skuldre + trille den opp monsterbakken opp til huset. :p da funker ikke emmaljunga!
Nei den blir vel for tung da ja, greit å ha en vogn du kan bruke da :)
Vi bor i en liten by så vil ha med to bevegelige hjul som kan låses så må virkelig teste ut :)

Back
Topp