Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det nok jaJeg har kjøpt fra kjøpbarnevogn.no
Tror det er samme siden egentlig? Kjøpte vogn derfra. Helt uproblematisk.![]()
Kjøpte brio happy duo, så er jo et velkjent merke. Alt var helt supert.Det er det nok jafant bare ikke norske siden
Var det grei kvalitet på den? Syns det virker som om de har altfor billige ting også der![]()
De har salg på en brio vogn faktisk som jeg har sett påKjøpte brio happy duo, så er jo et velkjent merke. Alt var helt supert.kom kjapt, godt innpakka, og alt av ekstrautstyr jeg hadde bestilt var med. Ingenting som er ødelagt enda, bank i bordet. Rota vekk myggnettet da, men det er strengt tatt ikke deres feil.
![]()
Løp og kjøp!De har salg på en brio vogn faktisk som jeg har sett på![]()
Ta myggnettingen får du ta på egen kappe![]()
Langt å løpe og må få mannen også med på detLøp og kjøp!![]()
Ja, jeg skal ikke skylde på dem for det altså.![]()
Kjekt om mannen er på laget ja, i og med at barnevogn er en litt dyr investering. Gøy med barnevognshopping da!Langt å løpe og må få mannen også med på det![]()
Ja han har sagt nei til emmaljunga pga prisen og jeg er student så han må betaleKjekt om mannen er på laget ja, i og med at barnevogn er en litt dyr investering. Gøy med barnevognshopping da!
Er heldigvis mange gode vogner som er mye billigere enn emmaljunga.Ja han har sagt nei til emmaljunga pga prisen og jeg er student så han må betale![]()
Ja må bare finne de førstEr heldigvis mange gode vogner som er mye billigere enn emmaljunga.![]()
Litt av grunnen til at vi endte på brio happy. Ville ha en stødig og god firhjuling, som fikk plass i konebilen min og var lett nok til at jeg klarer å løfte den med ødelagte skuldre + trille den opp monsterbakken opp til huset.Ja må bare finne de førstogså burde vi ha en lettere vogn pga oppoverbakke på vei til bhg så jeg vil ikke slite meg ut
![]()
Nei den blir vel for tung da ja, greit å ha en vogn du kan bruke daLitt av grunnen til at vi endte på brio happy. Ville ha en stødig og god firhjuling, som fikk plass i konebilen min og var lett nok til at jeg klarer å løfte den med ødelagte skuldre + trille den opp monsterbakken opp til huset.da funker ikke emmaljunga!