Kontrolltime

L0mpa

Flørter med forumet
Idag var jeg på min 3 kontoll time hos legen min, hun regnet ut som hun pleier hvor langt jeg er på vei og hun regnet ut 15+6.. men hun ville kjenne på livmora mi og den viste og være mye større enn hva den egentlig skulle være i uke 15+.
Så utifra livmora så er jeg 20 uker [&:] hmm, tenkte litt, og hun ble veldig sjokka. jeg har jo ikke vært til ul enda, ikke før 23 april. så enten er det 2 bebiser ellers så visste hun ikke helt [8|] usj begynner og tenke litt her nå hehe.. er liksom ikke klar for 2 nå.

Ellers så har hun bestilt time hos hjertelegen, siden hun hørte en bilyd. hun sa det var lurt og se på klaffene mine siden jeg aldri har sjekket opp hjertet mitt før. Også har jeg hatt litt urinveisinfektion, men over nå.

Så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente til den 23 april [;)] Blir spennende det!!

Oi tenk om det er to små!!!!![:D] MORRO![:D]
Blir spennende å se på UL da!

hehe spennende jah, det er det [:D] men håper jo bare at det er èn inni der. jeg oppdaterer den 23 [;)]

ORIGINAL: Varme

OI! Tenk om du skal bli mamma til to små! hihi, festlige saker!
[:D][:D]

hm... [:)] Jeg var hos jordmor i dag, og er 17+3... Hun ville ikke måle magen, da hun sa de ikke gjorde det før tidligst uke 20... Hos legen i uke 12 var målet over "normalen".... Hun forklarte at det ikke hadde noen hensikt enda siden det var avhengig av den "normale" størrelsen på magen til den gravide, og at den da ville kunne vise seg å være større en såkalt normalt eller mindre.
Men helt ærlig, blir sannelig ikke klok på disse legene/jordmødrene [&:] Syns de sier så mye forskjellig...

he he he, ut i fra hva folket skriver her er det jo mager som er plass til to i hos mange...... tenk om det blir en babyboooooooom  av tvillinger i september.. thi hi... morsomt...[:D][:D]

ORIGINAL: Ulvemamma

hm... Jeg var hos jordmor i dag, og er 17+3... Hun ville ikke måle magen, da hun sa de ikke gjorde det før tidligst uke 20... Hos legen i uke 12 var målet over "normalen".... Hun forklarte at det ikke hadde noen hensikt enda siden det var avhengig av den "normale" størrelsen på magen til den gravide, og at den da ville kunne vise seg å være større en såkalt normalt eller mindre.
Men helt ærlig, blir sannelig ikke klok på disse legene/jordmødrene Syns de sier så mye forskjellig...

Ja det er mange forskjellige leger rundt forbi.. forrige kontroll var jeg  11+6  og hun fant livmora. og målene hun tok stemte med ukene mine. Skjønner ikke helt hva som skjer jeg [8|] får bare vente og se, jeg kjenner iallefall masse liv der da [:D][:D] Småspark innimellom hihi..  Det er også så utrolig synd at de ikke har aparat til og kunne få hørt hjerteslagene [&:] de har bare et som ikke kan brukes før uke 19-20. dumt!

ORIGINAL: EogR

Oj så spennende da!! Vet nesten ikke om jeg hadde greid å vente på ordinær UL jeg! Nei jeg hadde nok bestil meg privat time, er aaaaalt for nyskjerrig.. hihi [:D][:D]

hehe.. ja men er ikke så lenge til ul timen da heldigvis. det går jo fort syns jeg [:)]

ORIGINAL: Varme

OI! Tenk om du skal bli mamma til to små! hihi, festlige saker!
[:D][:D]

Spennende...[:D]
Men vil bare si at jeg målte livmora i uke 12 og da var den så stor som den skulle være i uke 19, og jeg var på ul i forrige uke og det er bare en stk frisk guttebaby inni der[:)]
Men livmora mi er fortsatt for stor, men de mente det hadde litt med å gjøre at jeg er andregangs og har mye fostervann[;)]

Back
Topp