L0mpa
Flørter med forumet
Idag var jeg på min 3 kontoll time hos legen min, hun regnet ut som hun pleier hvor langt jeg er på vei og hun regnet ut 15+6.. men hun ville kjenne på livmora mi og den viste og være mye større enn hva den egentlig skulle være i uke 15+.
Så utifra livmora så er jeg 20 uker [&:] hmm, tenkte litt, og hun ble veldig sjokka. jeg har jo ikke vært til ul enda, ikke før 23 april. så enten er det 2 bebiser ellers så visste hun ikke helt [8|] usj begynner og tenke litt her nå hehe.. er liksom ikke klar for 2 nå.
Ellers så har hun bestilt time hos hjertelegen, siden hun hørte en bilyd. hun sa det var lurt og se på klaffene mine siden jeg aldri har sjekket opp hjertet mitt før. Også har jeg hatt litt urinveisinfektion, men over nå.
Så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente til den 23 april [;)] Blir spennende det!!
Så utifra livmora så er jeg 20 uker [&:] hmm, tenkte litt, og hun ble veldig sjokka. jeg har jo ikke vært til ul enda, ikke før 23 april. så enten er det 2 bebiser ellers så visste hun ikke helt [8|] usj begynner og tenke litt her nå hehe.. er liksom ikke klar for 2 nå.
Ellers så har hun bestilt time hos hjertelegen, siden hun hørte en bilyd. hun sa det var lurt og se på klaffene mine siden jeg aldri har sjekket opp hjertet mitt før. Også har jeg hatt litt urinveisinfektion, men over nå.
Så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente til den 23 april [;)] Blir spennende det!!
Jeg var hos jordmor i dag, og er 17+3... Hun ville ikke måle magen, da hun sa de ikke gjorde det før tidligst uke 20... Hos legen i uke 12 var målet over "normalen".... Hun forklarte at det ikke hadde noen hensikt enda siden det var avhengig av den "normale" størrelsen på magen til den gravide, og at den da ville kunne vise seg å være større en såkalt normalt eller mindre.
Syns de sier så mye forskjellig...