Kontroller

Guttemamma23

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Når er dere på kontroll hos jordmor/lege? Har fått time til 36ukerskontroll neste torsdag, og er da 37+0. Lurer på om dette er litt sent, og om jeg skulle ha bestilt time til lege denne uken istedet? Jordmor har ikke ledig tidligere, da hun er involvert i noe prosjektarbeid.

Var hos jordmor uke 36 tror jeg. Skal til lege uke 38 :)

Jeg har annenhver uke fra uke 32. Men tror ikke det spiller så stor rolle om du får kontrollen noen dager senere, er jo bare en dag etter uke 36 egentlig:)

Jeg var hos jordmor sist i uke 34+4, neste gang er i uke 37+4. Synes det er litt sent selv egentlig. Jeg går ikke til legen, da jeg ikke får så mye ut av de kontrollene:).

Jeg skal på 36 ukers kontrollen i uke 36+6. Har ingenting som sier at noe er galt så tror det går fint :)

Jeg var hos jordmor sist i uke 34+4, neste gang er i uke 37+4. Synes det er litt sent selv egentlig. Jeg går ikke til legen, da jeg ikke får så mye ut av de kontrollene:).

Det jeg også tenker litt på, føler at jeg har mer å gjøre hos jordmor enn hos lege. Blodprøver kan jeg stikke innom å ta på legekontoret når som helst uansett. Da tenker jeg at jeg bare smører meg litt meg tålmodighet, og tar den kontrollen 37+0 :-)

Jeg går ca annenhver uke pga høyt blodtrykk. Kun vært hos lege til nå, og er 35+6. Har første jordmortime på fredag, og er spent på det. Vet ikke helt hva jeg skal forvente der.

Jeg var hos legen i uke 36+1. Skal til jordmor 38+1 og legen 39+1. Så har vi ikke satt opp noe mer foreløpig :)

Jeg går bare til lege. Var sist uke 32, og skal nå i uke 36. Har ikke behov for noe egentlig, siden jeg kjenner bra med liv og ikke er bekymret for noe. Men koselig å få høre hjertelyden, også er det jo greit å få målt magen. Skal også ta nye blodprøver pga at jeg er rhesus minus + måle blodprosenten. Etter kontrollen i uke 36 er neste allerede uke 38 :)

Var hos lege 36+3. Skal til JM 38+1. Har gått annenhver gang til hver av dem. Har ikke avtalt noe etter dette, men regner med det blir en kontroll hos JM rundt termin om ikke jeg føder før:) *krysser fingrene for det*

Jordmor og lege. Sist hos jordmor uke 36 og skal nå til jordmor igjen på onsdag. Er 38 fullgåtte uker da.

Jeg var hos jordmor sist i uke 27, men så ble hun sykemeldt. Hadde en svangerskapskontroll i uke 33 hos lege. Skal ha ny time hos jordmor nå på fredag. Er da 37+6..

Skal til jordmor på ons og er da 36 +3. Ser frem til det for har ikke lagt på meg siden jeg var der for en Mnd siden. Hatt runde med diaré og det henger i ennå etter ti dager. Ønsker å sjekke at han vokser for det og har det bra. Mor føler seg drit for å si det som det er.

Skal til jordmor på ons og er da 36 +3. Ser frem til det for har ikke lagt på meg siden jeg var der for en Mnd siden. Hatt runde med diaré og det henger i ennå etter ti dager. Ønsker å sjekke at han vokser for det og har det bra. Mor føler seg drit for å si det som det er.

Uffda :-( mest sannsynlig har jo baby det bra, da det sies at de tar opp den næringen de trenger. Men det går jo utover din energi. Lykke til på kontroll!

Back
Topp