Kontroller

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hvor ofte er dere på kontroller nå da?

Var i dag. Skal tilbake til JM om 2 uker alt. Er det ikke tidlig?

Er snart 29 uker (torsdag).

Varierer veldig, føler ikke det er rytme i kontrollene...

Hvor ofte er dere på kontroller nå da?

Var i dag. Skal tilbake til JM om 2 uker alt. Er det ikke tidlig?

Er snart 29 uker (torsdag).

Jeg er 29 uker på lørdag, var til JM på torsdag, og skal ikke inn igjen før 27 nov.. Men så er jeg fin i formen og alt ser bra ut på prøver, vet ikke hvordan det er med det?

Jeg var hos JM 27. okt (30+4), skal til legen 1.des (35+4), og så JM igjen 17. des (37+6).
Skulle egentlig vært hos JM i uke 34, men da er jeg midt i eksamen og har ikke tid. JM sa det var null problem så lenge formen var fin:)

Jeg har hatt kontroll i uke 9, uke 17(da både JM og oul), uke 22 og uke 27. Skal ha kontroll om 2 dager nå(30+3) og deretter annenhver uke. Dette fordi jeg har hatt mye smerter og ubehag på slutten de forrige graviditetene, så jordmor mente det var lurt å få litt oftere sjekk(mer for psyken enn for helsa..hehe)

Var til jm på mandagen(30+1) hun ville at jeg skulle komme tilbake om 14 dager men siden jeg skal på sykehuset neste uke så blir det om 3 uker.

:)

Trodde jeg skulle ha kontroll hver 3. Uke etter uke 30. Sikkert bare en liten kontroll i mellom tenker jeg :D

Jeg har hver 4 uker intervall hos fastlegen og 4 ukers intervall ho jm, så det blir jo ca annenhver uke jeg er hos en av dem

Jeg fikk time hos jordmor 4 uker etter legetimen. Og skal da til JM når jeg er 33 + 1. Etter det hver 2 uke.

Jeg har hatt kontroller hver 4. uke til nå, nå skal jeg inn annenh er uke. Er 32+3

Jeg var hos kontroll i uke 28, og fikk beskjed at jeg ikke skulle på ny kontroll før uke 32 igjen. Men nå har jeg vært i kontakt med legen litt oftere fordi jeg ikke er bra, så må inn til han igjen i løpet av uken for utvidet sykemelding.

Har vært på kontroll i uke 28, 32 også skal jeg på en kontroll i uke 34 og en i 36. Får tett oppfølgning fordi jeg er rhesus negativ + at jeg har slitt mye med å være svimmel og lav vekt.

Var hos fastlegen i uke 32, og skal tilbake til han i uke 36. Går til kontroller på svangerskapspol for og sjekke at babyen legger nok på seg. Var der i uke 32, og de spurte om jeg ville i uke 34 også, men venter til uke 36. Etter det blir det annenhver uke eller hver uke fram til babyen er født.

Men har snart ikke plass til flere kontroller på svangerskapspapirene :-)

Det er kontroll hos JM hver 4 uke etter uke 24, så er det hver andre etter uke 36.
Det er du som gravid som må passe på at du får de kontrollene du skal ha.:)

Jeg er hver andre uke, pga at jeg har hett høgt blodtrykk de andre gangene å blitt satt i gang.. Så mest bare for å kontrollere at blodtrykket er bra :)

Back
Topp