Kontroller:)

Sugermama

Elsker forumet
Ja da har æ 12ukers kontroll hos legen på tirsdag (selvom æ nesten e 13.uke da:)), jordmor 8.oktober, å fikk heldigvis ei æ like veldig godt!!:D å OUL 15.oktober.

Full rulle framover!

Enn dokker? Mange som har hvert og skal?:)

Første time hos jordmor på mandag :) Håper på å få høre hjertebank! Har vært hos legen, men det var ikke noe spennende. OUL blir ikke før 29 sept. føles ut som en evighet til.. Har ikke vært på tidlig ul, så jeg kan fremdeles ikke si helt sikkert at det er noen der inne (bortsett fra at magen vokser og den lille spreller) :)

første kontroll hadde jeg i uke 10 nesten. hos lege. :) Skal til jormor når jeg er 16 uker på vei, g OUL når jeg er 18 uker :) ( 23 okt).. Men har også vært 2 ganger til gyn for ultralyd, og skal tilbake om 1 uke :)

Jeg skal ikke på kontroll igjen før oul, i slutten av oktober. Og så på helsestasjon i slutten av november. Er det kanskje litt lite med kontroller?

Men skal ha glukosebelastnings test og privat ul i morgen :-)

Har vært på privat UL. Har vært hos legen to ganger allerede, skal til jordmor 26 sept og oul 16. Okt

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ikke på kontroll igjen før oul, i slutten av oktober. Og så på helsestasjon i slutten av november. Er det kanskje litt lite med kontroller?

Men skal ha glukosebelastnings test og privat ul i morgen :-)
Det er helt normal frekvens på kontrollene. 12, 18 (OUL), 24, 28, 32 og så litt oftere på slutten.
Jeg har vært på en kontroll hos lege, får time hos jordmor i uke 24. Men det er jo ingenting i veien for å be om time før neste "faste" kontroll hvis det er noe spesielt eller man lurer på noe. :)

Jeg var på første ordinære kontroll 12+3. Er nå 14+3, men har ikke fått somla meg til å bestille neste kontroll... Må vel ta en tlf i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært på første kontroll hos lege og ultralyd. Skal til jordmor for første gang 29 september og oul 16 oktober.

Første kontroll uke 8, så privat ul i uke 11. Så jordmor i uke 14+5
Neste er OUL i uke 18+5,6 oktober og jordmor 20 oktober igjen..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Back
Topp