Varsler aldri noen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, om de kjører for fort kan de bare bli tatt![]()
Enig.Nei, om de kjører for fort kan de bare bli tatt![]()
Hvorfor skal man gjøre det?? Kontrollan er jo der for å ta de som er uoppmerksom, kjørt for fort eller er påvirket, bruker mobil osv. Å varsle om kontroll er noe av det teiteste jeg vet, det blir jo å tilrettelegge for de som ikke eier respekt for trafikkregler eller andres sikkerhet. Blir du tatt i kontroll har du brutt trafikkreglene, så enkelt som det.
Først og fremst har flere her inne innrømt at de selv kjører for fort.Jeg lurer fælt på hvorfor det er greit å varsle mann og familie og ikke andre. Hykleri på høyt nivå her...
Først og fremst har flere her inne innrømt at de selv kjører for fort.
Når det er sagt kan jeg svare for meg selv da jeg skrev at broren min pleier å ligge ca 10km/t over. Jeg ville varslet han som en oppfordring til å slutte å ligge over grensen. Hadde selvsagt ikke varslet om jeg mente han var en dårlig sjåfør som kjørte såpass farlig at han satte andre i fare. Hadde han kjørt i beruset tilstand hadde jeg aldri varslet han. Hvis min sms gjør at han kjører pent ser jeg ingen problem med det den ene gangen.
Og igjen er det mange her inne som sier de selv kjører for fort.
Trenger ikke være en god nok grunn for deg, jeg svarer som sagt bare for meg selv. Målet er ikke å overbevise deg om at det er en god grunn. Svarer ærlig på et spørsmål, og står for det. Hvorfor skulle han tatt en omvei fordi det er kontroll? Som sagt snakker jeg om MIN bror. Han kjører greit, men vet at han kan ligge litt over til tider akkurat som mange andre. Jeg har sendt en melding og det var i fjor. Skrev "Fartskontroll på veien, kjør pent og god tur".Ingen god nok grunn for min del, men det skal mye til. Han kan også gi blaffen i det du sier, velge en omvei og kjøre like fort som han pleier. Politiet ber folk om å ikke varsle, og da mener de alle.
Om folk kjører for fort får de ta boten.
Ingen god nok grunn for min del, men det skal mye til. Han kan også gi blaffen i det du sier, velge en omvei og kjøre like fort som han pleier. Politiet ber folk om å ikke varsle, og da mener de alle.
Om folk kjører for fort får de ta boten.