Kontroll

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Varsler dere andre når politiet eller veivesenet har kontroller? F.eks på fb eller lignende.

Bare noen nære venner som jeg vet kan være uoppmerksom på km tiden sin! men ellers ikke da det er en grunn til at de står der. ;P

Nei.

Enkelte på vennelista me på fb gjør ofte det, kjenner det irriterer meg litt..

Nei, men sender melding til storebror som kan ligge 10km over. Legger det ikke ut på sosiale medier.

Hvorfor skal man gjøre det?? Kontrollan er jo der for å ta de som er uoppmerksom, kjørt for fort eller er påvirket, bruker mobil osv. Å varsle om kontroll er noe av det teiteste jeg vet, det blir jo å tilrettelegge for de som ikke eier respekt for trafikkregler eller andres sikkerhet. Blir du tatt i kontroll har du brutt trafikkreglene, så enkelt som det.

Nope.. Kan sende sambo ei melding, men han kjører alltid pent uansett og ikke drikker han alkohol heller:)
Utover det varsler jeg ingen.

Hvorfor skal man gjøre det?? Kontrollan er jo der for å ta de som er uoppmerksom, kjørt for fort eller er påvirket, bruker mobil osv. Å varsle om kontroll er noe av det teiteste jeg vet, det blir jo å tilrettelegge for de som ikke eier respekt for trafikkregler eller andres sikkerhet. Blir du tatt i kontroll har du brutt trafikkreglene, så enkelt som det.

Helt enig!

Nei det gjør jeg ikke, det er og en av få ting jeg irriterer meg over når jeg ser på Facebook. Klarer man ikke å følge trafikkreglene så fortjener man å bli tatt.

Varsler aldri, noe av det dummeste jeg ser!

Varsler ikke. For det første kjører jeg bil og mobilen røres ikke når jeg kjører bil. Og når jeg da er kommet hjem, har jeg uansett glemt det. Gullfiskhjerne.

Men når jeg går på fb senere er det blitt varsla av både den ene og andre der da ;)

Nei, de som kjører for fort fortjener å bli tatt. Er jo en grunn til at UP og politiet har kontroller, nettopp for å få vekk de som kjører for fort, kjører i påvirket tilstand osv.

Back
Topp