Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde ikkje fått i meg /klart å holde på mat oc drikke på fleire dager, så eg hadde gått ned i vekt og hadde ketose i kroppen. Not good, men det kom seg med væske intravenøstMen oi, hvorfor måtte du in på sykehus? Kvalme?
Det fikk jeg også beskjed om... Et par dager uten mat og lite drikke så blir jeg innlagt... Blæææ! Idsg har jeg ikke holdt på noe! Til og med vann kommer opp igjen.. Er heldigvis opp og ned på dagene, så håper det bedrer seg senere idagJa, hadde ikkje fått i meg /klart å holde på mat oc drikke på fleire dager, så eg hadde gått ned i vekt og hadde ketose i kroppen. Not good, men det kom seg med væske intravenøster kvalm endå men har klart å komme meg litt ovenpå igjen no.
Da bør du nok ringe legen på tirsdag. Den timen skulle du ha hatt sånn ca i uke 12Har ikke time enda jeg....![]()
Jeg har jo vært hos lege pga sykemelding, men ikke noe annetDa bør du nok ringe legen på tirsdag. Den timen skulle du ha hatt sånn ca i uke 12![]()
Neida det er ikke det. Forrige gang tok jeg når jeg var 9+4.Har time til kontroll når jeg er 10+1, han skal ta blodprøver osv da. Er det for tidlig ?
Jeg er 12+3, har ikke vært på noe endaFikk ikke time til første kontroll før 19.april, vil da være rundt 13 uker. Grusomt lenge å vente![]()
Noen som enda ikke har tatt første svangerskapskontroll?
Jeg venter i det lengste...vet ikke helt hvorfor.
Vet dere forresten om jordmødre kan sykmelde oss?
Jeg tok blodprøver hos jordmor når jeg var 10+0, gikk helt fint detHar time til kontroll når jeg er 10+1, han skal ta blodprøver osv da. Er det for tidlig ?