Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært på kontroll jeg heller.. Men vært hos lege pga kvalmen.. Er sykemeldt, så må til legen hver mnd og evnt fornyeNoen som enda ikke har tatt første svangerskapskontroll?
Jeg venter i det lengste...vet ikke helt hvorfor.
Vet dere forresten om jordmødre kan sykmelde oss?
Hvordan har du det med kvalmen nå?Har time til legen 05/04, da er jeg 12+1. Var til legen for å få sykemelding for litt over to uker siden, og den varer til dagen jeg skal på kontroll. Tror jeg skal forlenge den litt, er for tidlig å tilbake i 100% stilling.![]()
Hadde to veldig bra uker i uke 8 og 9, men nå er den dessverre kommet tilbake. Har foreløpig klart å unngå å kaste opp, men da bare fordi jeg spiser hele tidenHvordan har du det med kvalmen nå?
Men oi, hvorfor måtte du in på sykehus? Kvalme?Har ikkje hatt skikkelig svangerskapskontroll endå, berre "eg e så dårlig gje meg sjukemelding"-timer. Og "legg meg inn på sjukehus"-timer. Vart innlagt dagen før 12-vekes kontrollen, så fekk ikkje tatt prøver o.l. Skal inn på tirsdag, då er eg omtrent 14 veker på veg.![]()
Veldig opp og ned her også.. Heldigvis! Her er det veldig ille noen dager, andre dager er jeg "bare" superkvalm..Hadde to veldig bra uker i uke 8 og 9, men nå er den dessverre kommet tilbake. Har foreløpig klart å unngå å kaste opp, men da bare fordi jeg spiser hele tiden![]()
Sånn har jeg det og, må spise hver tredje time ellers blir jeg veldig dårligHadde to veldig bra uker i uke 8 og 9, men nå er den dessverre kommet tilbake. Har foreløpig klart å unngå å kaste opp, men da bare fordi jeg spiser hele tiden![]()
Ja det er så sant! Vi har heldigvis en veldig god grunn til å være kvalmeSånn har jeg det og, må spise hver tredje time ellers blir jeg veldig dårlig
Huff, det er ikke noe særlig det herreEneste som får det til å føles greit er hvorfor en er kvalm
![]()
Var ikke på det sist heller jeg... Men nå har de dårlig tilbud her da!Venter til 12 uker, ikke noe poeng å dra til lege eller jordmor før det, hvertfall ikke som andregangs(hvis ikke man er dårlig selvfølgelig) Det blir lege og privat TUL i uke 12 også blir det ordinær UL i uke 17-19 også jordmor etter det tenker jeg
gidder ikke gå til jordmor før jeg er godt over halvveis! Sist var jeg med på alt av ammekurs og fødseslskurs osv, gidder ikke det denne gangen
![]()