Jeg bor på Skjelsvik så det passer jo braHvis du bor rundt her er hu å anbefale assåbare ring kontoret til dr. Myhren i Brevik, siden hu bruker kontoret hans etter de stenger der på kvelden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor på Skjelsvik så det passer jo braHvis du bor rundt her er hu å anbefale assåbare ring kontoret til dr. Myhren i Brevik, siden hu bruker kontoret hans etter de stenger der på kvelden
![]()
Jeg bor på Skjelsvik så det passer jo bratusen takk! Da skal jeg prøve det
![]()
Det er ikke så langt fra ossJabor foreløpig i samme gata
hehe. Spent på hvor vi ender etter 1juli siden vi har solgt huset men ikke kjøpt nytt. Men vi holder oss på Heistad/brattås
![]()
Det er ikke så langt fra ossvi bor på Hvalen
Det blir spennende med nytt hus da! Jeg var også fast bestemt på å finne noe her
![]()
Nja, er egentlig fra Brevik selv så er jo egentlig dit jeg vilDet skjønner jeg. Det er fint på Heistaddet blir sikkert deilig med større hus når det blir to barn
og dere finner sikkert noe bra
ahh artig! Vi bor i et av de husene rett nedenfor verandaene på blokkene
![]()
Ja, man vil ofte tilbake dit man er fraNja, er egentlig fra Brevik selv så er jo egentlig dit jeg vilmen får ikke gjennomslag der
også er det for dyrt å gammelt
![]()
Eneste jeg ikke savner fra hvalen, det er toget!! Haha! Jeg forbanna det toget sååå mange ganger xD
Hehe jaJa, man vil ofte tilbake dit man er frahehe det er sant. Jeg jobber faktisk på Norcem, men jeg er jo alltid på jobb når det går. Men det blir nok kanskje værre i permisjonen.. Men jeg er fra Heistad, så jeg er ganske vant til det
![]()
Hehe ja, det er ikke drømmenaboen akkurat men når man har vokst opp med det så legger man nesten ikke merke til det lenger. Håper det går bra med babyenHehe jasamboern skjønte heller ikke hva jeg klaga på, men helt seriøst den tuter RETT utenfor liksom
bare gled deg
haha! Trodde jeg fikk hjertet i halsen første gang jeg var hjemme på formiddagen der
![]()
Norcem ja, misunnelig. Lyst på ett yrke innen industri jeg å! Blæ!!![]()
Hehe ja, det er ikke drømmenaboen akkurat men når man har vokst opp med det så legger man nesten ikke merke til det lenger. Håper det går bra med babyen![]()
Men det kan du vel? Hvor jobber du da?
Det er braJentungen her reagerte ikke på det så skal nok gå brahehe.
Vanskelig uten utdanningnå jobber jeg på Sjøloftet. Så jeg er sykemeldt pga kvalme å tåler ikke lukta av kjøkkenet! Må hive alt jeg har på vask hver gang jeg er innom jobb! Håper det går over snart så jeg kan jobbe igjen!
![]()
Det er bra
De har verdens beste pizzadet skjønner jeg godt. Jeg klarer nesten ikke tanken på å gå på butikken en gang. Jeg kan heldigvis jobbe hjemme, men håper også jeg blir bedre snart så jeg kan dra på jobb
![]()
Det er bra
De har verdens beste pizzadet skjønner jeg godt. Jeg klarer nesten ikke tanken på å gå på butikken en gang. Jeg kan heldigvis jobbe hjemme, men håper også jeg blir bedre snart så jeg kan dra på jobb
![]()
Ja, det er sant. Sliter med å finne noe å spise..Heldig du som kan jobbe hjemme![]()
Går bare å venter på lektern eller marinaen skal åpne ute jeg så jeg kan få tilrettelagt å slipper kjøkkenetmen det skjer vell ikke før mai :/
Ja, det er sant. Sliter med å finne noe å spise..
Jeg var også på Meny en dag, men måtte gå ut når jeg kom til fiskedisken. Siden har jeg ikke vært på butikken..
Det er veldig greit å jobbe litt hjemme. Stille og rolig og jeg kan styre dagen selv
Det blir nok deilig å jobbe ute da![]()
Det skal jeg prøve! Takk for tipsKjøpte sånne shaker på apoteket "nutri..." Ett eller annet multi fiber. Kakao smak, å da går man i seg mye av det man trenger. Fikk den av venninna mi å det er sånn de gir til eldre som sliter med mat. Jeg blei mye bedre i kvalmen etter jeg begynte med de. Kanskje prøve de?![]()
Ang butikk går jeg kun på rema jeglukter ikke noe der
haha
Det skal jeg prøve! Takk for tipsjeg prøvde en kyllingsuppeshake, men den smakte dritt. Får prøve den du nevner
Vi handler også mest på Rema, men det får mannen ta seg av til jeg har blitt litt bedre
Jeg bestilte forresten time til jm i dag, så da skal jeg til hun etter påske![]()