Ahus i et nøtteskall.. Surrer..! Jeg kom for sent til forrige time 26.8, så fikk ny. Sa jeg skulle ha vekstkontroll, men sekretæren sa at nei, det var en samtale med jordmor om fødsel. Jeg var litt overrasket, men ok. Kom idag til den nye timen, og det var ikke samtale om fødsel som jeg hadde fått beskjed om og forberedt meg på, men vekstkontroll som jeg først trodde. Og ikke jordmor engang, men gynekolog! Jaja. Skulle få en time til samtale med jordmor
bare senere.. Hun skulle ta kontakt.
..Ventet 45 min på timen, kjøpte meg noe å spise for ble så sulten og akkurat da så kunne jeg komme inn til timen
Det var kjapt inn og ut , sjekket såvidt målene til babyen på ultralyd. Hadde ikke tid til mer fikk jeg høre siden "det var så sent på dagen", vel.. Jeg ventet i 45 min da.. Ikke min feil at det var sent på dagen
Babyen er 2% over gjennomsnittet og veier 1800g
førstemann veide 3,7 kg ved termin, så ser ut til at det blir omtrent det samme og hodet foreløbig ned! Var gøy å se babyen på UL da
selvom det var et stressopplegg. Gleder meg til fødsel nå! Er 31+6
Flere som har fått estimering på kontroll?
bare senere.. Hun skulle ta kontakt. ..Ventet 45 min på timen, kjøpte meg noe å spise for ble så sulten og akkurat da så kunne jeg komme inn til timen

Det var kjapt inn og ut , sjekket såvidt målene til babyen på ultralyd. Hadde ikke tid til mer fikk jeg høre siden "det var så sent på dagen", vel.. Jeg ventet i 45 min da.. Ikke min feil at det var sent på dagen

Babyen er 2% over gjennomsnittet og veier 1800g
selvom det var et stressopplegg. Gleder meg til fødsel nå! Er 31+6Flere som har fått estimering på kontroll?