zzzzzzzznorkfrøken
Forelsket i forumet
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
ORIGINAL: lissell
ORIGINAL: Black Beauty
ORIGINAL: lissell
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Selv om pengene selvsagt kommer godt med er jeg for fjerning av kontantstøtten. Jeg er også mot høyere barnetrygd. Disse pengene kan heller brukes på noe/noen som trenger det.
Jeg synes ikke det er staten sin oppgave å betale folk for at de skal få lov til å gå hjemme. Vi har ett år permisjonstid her, noe som er flott, men jeg synes ikke vi skal dra den så langt at vi skal ha enda mer.
Hvis man absolutt ikke vil sende barnet i barnehage når det er ett år, da må man enten vente med å få barn til man har råd til å være hjemme, eller finne en løsning der man kan jobbe litt deltid og samtidig være hjemme med barnet.
dummeste innlegge jeg noen gang har sett!ikke rart det blir mye surr med sånne klovner som deg i samfunnet.
Dummeste kommentaren jeg har sett på lenge. Enig med prinsessen her, snakk om å prioritere
ja du er jo en av klovnene så ikke så rart! vente med barn kan dere si som er så perfekte og klarer og planlegge!
Vel, nå var det jo ikke det eneste alternativet da. Men man har tre valg:
1. Vente med barn til man har økonomi til å leve slik man ønsker. (Og selvfølgelig funker ikke det for alle, derfor finnes det flere altenativ skjønner du!)
2. Få seg en deltidsjobb/jobb på kveld/helger
3. Infinne seg med at barnet desverre må begynne tidligere i barnehage enn man synes er ideelt, hvis man ikke finner andre løsninger.
Og det dummeste innlegget sto du nok for selv. Noen argumenterer og diskuterer saklig, andre har ikke noe fornuftig/saklig å komme med, og er dermed nødt til å angripe personer og kalle de opp for å få sagt noe.. Vet ikke hva som er værst jeg? [8|][:-]
må bare le jeg.oppgitt