Kontantstøtte?

Det er det jeg håper på, stod ingenting om det i vedtaket, ser du.
Mener da at den går automatisk opp i august for alle. Rart om det ikke skal gjelde for alle.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Dere som har fått kontantstøtten, tok det lang tid fra dere sendte søknad til dere fikk første utbetaling?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Dere som har fått kontantstøtten, tok det lang tid fra dere sendte søknad til dere fikk første utbetaling?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Om du sender søknad den mnd ungen har bursdag skal du få penger mnd etter :) Så for dere med junibarn vil det si utbetaling i slutten av juli :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Om du sender søknad den mnd ungen har bursdag skal du få penger mnd etter :) Så for dere med junibarn vil det si utbetaling i slutten av juli :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Leverte søknaden dagen før bursdagen hennes. Så da kommer det vell denne mnd. :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke fått svar enda. Sendte en uke etter bursdagen :p men regner vel med at pengene er på konto den 30 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke fått svar enda. Sendte en uke etter bursdagen :p men regner vel med at pengene er på konto den 30 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er ikke fast utbetaling dato? En gang mellom den 20 og siste virkedag i mnd?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Jeg søkte i mai, fikk svar nå forrige uke. Hurra for rask behandlingstid! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det merker jeg! Først i juni fikk sambo brev at fedrekvoten var i orden, å jeg var ferdig med min i januar og søkte for han da!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er helt vilt! Jeg leverte søknad i slutten av okt. Om gradert uttak. Og mens den søknaden blei behandlet stoppet ordinær utbetaling. Og behandlingstid: 10 uker, dvs i værste fall ikke 1øre før etter jul/nyttår! :mad: takket være fantastiske Lille Spire så var det i orden 1 dag etter litt siste besøk på nav i slutten av nov... ;) :p
 
Jeg har søkt og fått invilget kontantstøtte for juli, sio tøtta ikkje begynner før i august. Men eg søkte ikkje om støtte i august for trudde ikkje eg fekk den mnd ho begynte. Burde eg søke for august då?

:)
 
Jeg har søkt og fått invilget kontantstøtte for juli, sio tøtta ikkje begynner før i august. Men eg søkte ikkje om støtte i august for trudde ikkje eg fekk den mnd ho begynte. Burde eg søke for august då?

:)

Du får støtte tilogmed den mnd barnet begynner i barnehagen. Trudde det gikk automatisk når du skriver at barnet begynner i august. Ring og hør, hadde jo absolutt søkt for august også! :)
 
Når er utbetalingsdatoen for kontantstøtten i hhv juli og august?
Kontantstøtte blir utbetalt i slutten av mnd, sammen m barnetrygd trur eg. Tullemor ska begynne i b.hagen den 5.august. Så kanskje ho begynner så tidlig i mnd at det ikkje gjelder for august og?
 
Du får støtte tilogmed den mnd barnet begynner i barnehagen. Trudde det gikk automatisk når du skriver at barnet begynner i august. Ring og hør, hadde jo absolutt søkt for august også! :)

Eg søkte for juli, kg skreiv at ho hadde barnehageplass frå august av. Meina da berre stod i svaret at eg fekk støtte i juli..så då går da hvertfall ikkje automatisk, elles så får eg ikkje for august. Kanskje eg berre ska ringe ja..eg har ikkje fått meg jobb endo, så trenge alle penga me kan få :p
 
Tror det stod i mitt svar at vi fikk tilogmed den mnd hun begynner i bhg? :) De sjekker jo hver mnd hvem som går i bhg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp