Kontantstøtte?

Sniker fra juli. Frøkna blir 1 år i juli. Hun begynner i barnehage i midten av august. Kan vi få kontantstøtte for august da?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra juli. Frøkna blir 1 år i juli. Hun begynner i barnehage i midten av august. Kan vi få kontantstøtte for august da?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Prøv å søk? Verste som skjer er avslag :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sniker fra juli. Frøkna blir 1 år i juli. Hun begynner i barnehage i midten av august. Kan vi få kontantstøtte for august da?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Leste at du får for den mnd hun begynner i b.hage. så da om hun begynner i august så mener jeg du skal få for august :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Sikkert dumt spm, kan man søke kontantstøtte når begge foreldre er i full jobb og man benytter seg av dagmamma da bhg start er i august?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sikkert dumt spm, kan man søke kontantstøtte når begge foreldre er i full jobb og man benytter seg av dagmamma da bhg start er i august?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Men barnet må ha fylt 1 år. Og du får ikke før mnd etter barnet har blitt 1 år. Og får for t o m mnd barnet har begynt i bhh.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hun hadde bursdag nå nettopp så da kan jg søke for juli og august da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun hadde bursdag nå nettopp så da kan jg søke for juli og august da?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp :) det gjorde jeg. Husk å melde fra om barnehagestart da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk vedtaket i dag. 5000, trodde det var 6000 jeg. Hvis det er fra august, får vi det automatisk da ? Her får vi kontantstøtte fra juli mnd.
 
Fra august av også ? Burde vi søkt i august heller da hvis det er 6000 da?
Litt usikker.. Me søkte i juni, og fikk innvilget 5000,- i juli og august.. E så mange regler å forholde seg te, føle eg tar alt for god fisk :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får se hva som skjer i august da, hadde regna med 6000 , så håper på det.
 
Har søkt og fått :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får se hva som skjer i august da, hadde regna med 6000 , så håper på det.
Går den ikke automatisk opp fra august for alle?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hadde håpet den skulle gå opp i august ja.. Men står også 5000kr for oss.. Her begynner hun bhagen i august og i brevet stod det at ny vurdering er 01.09.14 (har oppgitt at hun begynner i august), så det vil vel si at vi får i august også det?? Vi burde jo alle få 6000kr i august når det er det som gjelder..!!
 
Back
Topp