Kontantstøtte?

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Noen som har søkt? Det har jeg, for juli mnd :P Han begynner jo i bhg i august, men vi har vel krav på støtte for juli har vi ikke? Veldig spent på om det blir godkjent :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Du får t o m den mnd det er barnehagestart :) så får for august også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi søkte i mai og fikk svar denne uka...kontantstøtte for juni juli og august :-D Begynner i barnehage i august, men mener å ha hørt at vi får for den mnd de begynner i bhg? Noen som vet?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har søkt ja! Lille skal ikke begynne i barnehage før august i 2015, så vi skal ha kontantstøtte i 11 mnd. Er det ikke det som er maks? :)

Sent from my iPad using BV Fo

Har søkt kontantstøtte. Vet ikke hvor lenge. Har ikke søkt barnehageplass enda.

Vi har fått innvilget 3 mnd :) man får to.m den mnd man begynner i bhg ja. Så for de fleste er sikkert det tom august. Nå økes den også fra august. Så spent på om vi får 5000kr eller 6000kr da :)

Vi har fått innvilget 3 mnd :) man får to.m den mnd man begynner i bhg ja. Så for de fleste er sikkert det tom august. Nå økes den også fra august. Så spent på om vi får 5000kr eller 6000kr da :)
Økes jo fra og med 1.august. så går utifra at det er 6000 den mnd ; siden utbetaling skjer i de siste dagene den mnd.

Økes jo fra og med 1.august. så går utifra at det er 6000 den mnd ; siden utbetaling skjer i de siste dagene den mnd.

Jeg vil anta det jeg også. Men stod ikke noe i vedtaket om det. Så tror det ikke før det er inne ;) :p

Sammen med barnetrygd :)

Jeg søkte idag. Hvor lang ventetid er det ca?

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Oi....har helt glemt det jeg. Gjøre det i morgen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp