Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, supert med økt kontantstøtte, men - med det er jo at du kun har det til barnet er 18 måneder. etter det får du ingenting. Uansett om barnet er i bhg eller ikke. men det hjelper på. men regner med at h*n begynner i bgh rundt mars /april 2014.sydama skrev:
Gabriella Ilona skrev:
ja, supert med økt kontantstøtte, men - med det er jo at du kun har det til barnet er 18 måneder. etter det får du ingenting. Uansett om barnet er i bhg eller ikke. men det hjelper på. men regner med at h*n begynner i bgh rundt mars /april 2014.sydama skrev:
Jodafra 19-23 mnd er det 3303 kr om barnet ikke er i barnehage
Vi håååper på bhgplass fra januar 2014.. Vet h*n vil være liten da men dette var ikke planlagt og jeg har ikke mulighet for å ta permisjon fra skolen ett år til.. så mannen tar permisjonen og da må vi ha dagmamma/barnehage fra januar av..
Jennie begynte for en uke siden så ble ikke noe kontantstøtte på henne heller :P
Åherre, dette har jeg heller ikke tenkt på... Jeg skjønner virkelig ingenting av disse barnehagegreiene, for jeg har alltid trodd at det er som et skoleår, at barna kun kan begynne i bhg i august, men det er jo veldig dumt for de som er født ganske tidlig på året! Men det er visst ikke sånn, forstår jeg! Heldigvis har jeg en mamma som har jobba lenge i bhg, så hun har peiling på dette :-)Mrs.Chuck Bass skrev:
Vi har IKKE råd til å være hjemme i 5 mnd ekstra, så barnet er ca halvannet år når det begynner.. Hva gjør vi da, liksom? :s
Og.. Hva er kontantstøtte...? :p
Hilsen frøken Grønn på rettigheter og ca alt annet som har med det å få barn å gjøre :-))