Kontakte helsesøster?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Frøkna(5mnd i dag) har i 4-7 dager vært litt snodig. Hun virker litt plaget med luft i magen, uten å prompe mer enn vanlig, urolig ved puppen(sparker, stresset, lager masse lyder) av og til og blir fort varm. Hun har ikke feber, men kjenner hun fort kan bli klam og rød i kinnene. Ingen tegn til tenner :)
Hun kan gråte helt plutselig, og veldig vanskelig å trøste, men hun er "frisk og rask" ellers.
Åler seg rundt i "stor" fart og smiler og ler :)
Noen som vet hva det kan være? Burde jeg ringe helsesøster?

Hmm. Du kan jo se det an litt til. Min har og skreket litt mer de siste dagene , hatt problemer med å finne ro og virket varm uten feber. Men har en tro om at det går over i løpet av noen dager. Kjenne om han er varm og kle av han litt. Det kan være tenner selv om de ikke er kommet ut..

Hmm. Du kan jo se det an litt til. Min har og skreket litt mer de siste dagene , hatt problemer med å finne ro og virket varm uten feber. Men har en tro om at det går over i løpet av noen dager. Kjenne om han er varm og kle av han litt. Det kan være tenner selv om de ikke er kommet ut..
Ja, jeg tenkte å se det an, men hvor lange skal man se det an? :P vil liksom ikke vente to uker og så ta kontakt, og så få som svar "hvorfor tok du ikke kontakt tidligere?"
Eller ringe og få beskjed om at jeg bare er paranoid :P

Ja, jeg tenkte å se det an, men hvor lange skal man se det an? :p vil liksom ikke vente to uker og så ta kontakt, og så få som svar "hvorfor tok du ikke kontakt tidligere?"
Eller ringe og få beskjed om at jeg bare er paranoid :p
Så lenge barnet virker frisk så er det en bra ting. Får hun mat?

Utviklingssprang?
Har lurt på det, men de andre gangene har hun vært helt umulig grinete i 1-3 dager og så har det gitt seg. Og hun har spist rolig, nå er hun urokråke gjevnt hele tiden :P
Vet du om utvikliklingssprang kan gå utover spisingen og tempratur? :)

Frøkna(5mnd i dag) har i 4-7 dager vært litt snodig. Hun virker litt plaget med luft i magen, uten å prompe mer enn vanlig, urolig ved puppen(sparker, stresset, lager masse lyder) av og til og blir fort varm. Hun har ikke feber, men kjenner hun fort kan bli klam og rød i kinnene. Ingen tegn til tenner :)
Hun kan gråte helt plutselig, og veldig vanskelig å trøste, men hun er "frisk og rask" ellers.
Åler seg rundt i "stor" fart og smiler og ler :)
Noen som vet hva det kan være? Burde jeg ringe helsesøster?
Samme her, så eg følge med om du får no svar/råd :)

Har lurt på det, men de andre gangene har hun vært helt umulig grinete i 1-3 dager og så har det gitt seg. Og hun har spist rolig, nå er hun urokråke gjevnt hele tiden :P
Vet du om utvikliklingssprang kan gå utover spisingen og tempratur? :)
Last ned gravid og baby appen.
Rød med gravidmage på

ImageUploadedByBV Forum1439301851.950802.jpg
ImageUploadedByBV Forum1439301862.112457.jpg
ImageUploadedByBV Forum1439301869.710946.jpg

Tann? :) Vi har hatt noen sånne dager. Og plutselig var det en liten tann der!

Back
Topp