Konstante kynnere!

Blivendeungmor20

Blir kjent med forumet
Jeg har hatt konstante kynnere siden 1830. Magent er hard hele tiden. Varierer bare fra å være litt hard til ekstremt hard. De er litt vondere enn vanlig også. Andre som har det slik? Jeg er 36+6 forresten.

Jeg har ikke konstant kynner, men veldig hyppig.... Kjenner du noe annet samtidig? Som stikkinger Eller mens smerter?

Jeg har menssmerter innimellom...

Har har hatt slike vonde harde kynnere som sitter i timevis siden uke 28 - gikk da ned til 40% stilling. Det har skjedd 1-3 ganger ukentlig siden da - når jeg har hatt litt for lange dager. Er egentlig bedre nå - har ikke hatt så mye av den typen kynnere på to uker nå (bare 17mai)men så har jeg vært ute i permisjon nå i to uker og kan gjøre ting i eget tempo.

Noen uker tilbake hadde jeg det slik fra kl 18 og mesteparten av natten, neste dag måtte jeg ligge på sofaen - prøvde jeg og gjøre noe gikk det på igjen.

Jordmor var bestemt på at jeg måtte ta det med ro og at slike kynnere kan være en opptrapping til tildlig fødsel om jeg ikke roet nok ned. Men det har gått bra med meg og er nå der at den lille gjerne kan komme nå:-)

Kjenner du noe annet samtidig? Som stikkinger Eller mens smerter?

Jeg hadde litt menssmerter samtidig, men ikke sånn ordentlige smerter.

Noen uker tilbake hadde jeg det slik fra kl 18 og mesteparten av natten, neste dag måtte jeg ligge på sofaen - prøvde jeg og gjøre noe gikk det på igjen.

Jordmor var bestemt på at jeg måtte ta det med ro og at slike kynnere kan være en opptrapping til tildlig fødsel om jeg ikke roet nok ned. Men det har gått bra med meg og er nå der at den lille gjerne kan komme nå:)

Det gikk heldigvis over etter noen få timer på meg. Kanskje jeg skal prøve å ta det litt med ro jeg også. Det var en litt hektisk dag igår så da kan vel det være grunnen.

Jeg vil vel egentlig den skal holde seg inne til ihvertfall 38+0 som er en uke til. Så håper bare jeg slipper de kontante kynnere... det blir jo slitsomt når det står på i et par timer.

Jeg har det også sånn og har hatt det noen uker - spesielt når jeg er litt sliten. Og det skal visst ikke så mye til før kroppen sier fra nå... Hadde nettopp en runde og prøver å roe ned denne resten av dagen. Vil jo være uthvilt om fødselen skulle sette i gang plutselig ! (37+4)

Back
Topp