Konstant kynner??

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Idag har jeg hatt noe som kjennes ug som en konstant kynner hele dagen, uten pause. Magen er hard og det er ubehagelig å bevege seg. Det "stikker " også vrldig i magen, nesten som om jeg har hold liksom, vanskelig å forklare. Men det er vondt og strekker/stikker dpesielt når jeg beveger meg. Aldri vært borti dette før, noen som vet hva dette kan være?

Samme her! Spesielt de dagene jeg har jobbet. Kan du oppdatere her hvis du ringer?

Kjenner du liv i tillegg? Ville ringt og hørt jeg...

Kjenner du liv i tillegg? Ville ringt og hørt jeg...
Når du spør sånn blir jeg jo usikker på hvor lenge det er siden jeg har kjent. Men jeg har kjent normalt med liv tidligere idag, mens dette hadee begynt. Føler ikke så stor bekymring at jeg trenger å ringe med mindre det endrer seg veldig med liv idag/kveld. Det er ikke som rier liksom.

Det kjennes litt som om jeg er veldig støl i magen også, og jeg er fryktelig støl i både legger og armer, lurer på om det er en sammenheng, og ikke minst hva jeg har drevet med i natt ?? Haha!

Når du spør sånn blir jeg jo usikker på hvor lenge det er siden jeg har kjent. Men jeg har kjent normalt med liv tidligere idag, mens dette hadee begynt. Føler ikke så stor bekymring at jeg trenger å ringe med mindre det endrer seg veldig med liv idag/kveld. Det er ikke som rier liksom.
Nå vet ikke jeg hvordan kynnere kjennes ut, aldri hatt. Men trodde ikke man kjente babyen mens man hadde en kynner. Var ikke meningen å gjøre deg usikker :)

Ringte du føden? Kynnere e jo normalt men om det ikke gir seg så ville jeg ringt for en sjekk:)

Nå vet ikke jeg hvordan kynnere kjennes ut, aldri hatt. Men trodde ikke man kjente babyen mens man hadde en kynner. Var ikke meningen å gjøre deg usikker :)
Nei det er ksnskje ikke vanlig å kjenne babyen under kynnere. Det er nok ikke kynner akkurat, men ligner fordi magen strammer veldig nederst. Jeg må holde på magen og løfte den liksom når jeg går. Helt merkelig... Men jrg kjenner litt liv av og til.

Samme her! Spesielt de dagene jeg har jobbet. Kan du oppdatere her hvis du ringer?
Ringte inn nå, og hun mente det var lurt å sjekke det opp, selv om hun ikke trodde det var noe alvorlig. Jeg kunne vente til i morgen om jeg ville. Hun ville ha urinprøve og sjekke for uvi /nyrebekkenbetennelse, mente det kunne være det, men symptomene var diffuse så hun ville ikke utelukke at det kunne være noe annet. Sitter og vurderer om jeg skal orke å kjøre inn nå, min kjære må jo bli her med barna. Mulig jeg ser an til i morgen.
( men om du har det mest de dagene du jobber så er det nok kynnere, sikkert lut å sjekke ut om du burde roet ned litt mer?)

Ringte inn nå, og hun mente det var lurt å sjekke det opp, selv om hun ikke trodde det var noe alvorlig. Jeg kunne vente til i morgen om jeg ville. Hun ville ha urinprøve og sjekke for uvi /nyrebekkenbetennelse, mente det kunne være det, men symptomene var diffuse så hun ville ikke utelukke at det kunne være noe annet. Sitter og vurderer om jeg skal orke å kjøre inn nå, min kjære må jo bli her med barna. Mulig jeg ser an til i morgen.
( men om du har det mest de dagene du jobber så er det nok kynnere, sikkert lut å sjekke ut om du burde roet ned litt mer?)

Hva ble det til? Håper det har gitt seg eller gir seg til i morgen.

Hva ble det til? Håper det har gitt seg eller gir seg til i morgen.
Ringte inn igjen nå og hun som var på vakt nå mente det var helt normalt og trodde ikke det var noe. Hun anbefalte paracet og avslapning bare, så da gjør jeg det. Kjenner litt liv innimellom alle sammentrekningene. Det er ikke så konstant nå.

Back
Topp