Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: vimsemaja
JEG HAR RÅD!!
Har slitt skikkelig selv, orker ikke levere vesla i bhg eller spise eller noe, så kom jeg på noe jeg anbefalt andre (men ikke prøvd selv) nemlig:
SEA BAND!
To akupressur armbånd en får kjøpt på apoteket, ( ca 165 kr, men idag fikk jeg det på salg til 112 kr), les instruksen, sett dem på og så tar det gjerne noen minutter før det funker. Men det funker! Jeg har pustet inn og ut som en gal for ikke å spy på apoteket og kiwi, og løp opp i leiligheten og brakk meg (unnskyld detaljer [8D]) for jeg var så dårlig. Så klarte jeg å lese instruksene, tok de på og gikk å la meg på sofaen, og nå er jeg HELT FIN! [:D][:D]
Prøv det, prøv det, send gubben ut for å hente de, eller gå ut litt selv, frisk luft hjelper også.
ORIGINAL: dresden
Jeg er også 7+2 idag [:D] Seaband funker alldeles ikke på meg. Jeg er konstant kvalm, brekker meg hele tiden og spyr opp alt jeg får i meg. har gått ned ti kilo på snart 2 uker og det alle sier til meg er: "Det går over". Selv om det er sant, så er det ingen trøst! Vet hvordan du har det og håper virkelig seaband kan hjelpe deg.
ORIGINAL: _Dollface_
ORIGINAL: dresden
Jeg er også 7+2 idag [:D] Seaband funker alldeles ikke på meg. Jeg er konstant kvalm, brekker meg hele tiden og spyr opp alt jeg får i meg. har gått ned ti kilo på snart 2 uker og det alle sier til meg er: "Det går over". Selv om det er sant, så er det ingen trøst! Vet hvordan du har det og håper virkelig seaband kan hjelpe deg.
uff så kjipt[:'(] Har du snakka med legen om og få noe som kan hjelpe da? er helt forferdelig og være kvalm HELE tiden[&o]