Konspirasjonsteorier?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hva er din favoritt konspirasjonteori? Hvorfor? Fortell, fortell. Jeg er evig fascinert av dem, iallefall.[8D][:D]

Jeg kunne trengt noen gode konspirasjonsteorier selv når du nevner det [:D]

Jeg liker konspirasjonsteoriene i Engler&Demoner og DaVinci-koden jeg da, så jeg har hengt meg litt opp i de...

Besynderlig...

Hihi, jeg er utrolig fascinert av Illuminati og frimurerne. Har alltid hatt lyst å bli frimurer, for å få vite gøye hemmeligheter. Men så var det der med kjønn og sånn, da.[8|]

reptilteorien[8D]

ORIGINAL: Smulen

reptilteorien[8D]

Haha, ja![:D] 

ORIGINAL: Orly

Hihi, jeg er utrolig fascinert av Illuminati og frimurerne. Har alltid hatt lyst å bli frimurer, for å få vite gøye hemmeligheter. Men så var det der med kjønn og sånn, da.[8|]

Jepp, det var det.. Det nærmeste vi kommer, om vi ikke skifter kjønn, er faktisk frimurer-ballet! Og det er jo da under forutsetning av at vår bedre halvdel i det hele tatt har en viss interesse av å i det hele tatt bli tatt opp (det er IKKE tilfellet her)..

Den andre muligheten er jo å skifte kjønn da.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

Jepp, det var det.. Det nærmeste vi kommer, om vi ikke skifter kjønn, er faktisk frimurer-ballet! Og det er jo da under forutsetning av at vår bedre halvdel i det hele tatt har en viss interesse av å i det hele tatt bli tatt opp (det er IKKE tilfellet her)..

Eller, så kan vi flytte utforbi norden, for der har de jo kvinnelosjer også. Men noe sier meg at kvinner ikke får like mye makt som mennene fordetom.[8|]

ORIGINAL: Pijah

Eller, så kan vi flytte utforbi norden, for der har de jo kvinnelosjer også. Men noe sier meg at kvinner ikke får like mye makt som mennene fordetom.[8|]

De kjemper vel ikke akkurat for likestilling nei....

Back
Topp