Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Orly
Hihi, jeg er utrolig fascinert av Illuminati og frimurerne. Har alltid hatt lyst å bli frimurer, for å få vite gøye hemmeligheter. Men så var det der med kjønn og sånn, da.[8|]
ORIGINAL: Pijah
Hihi, jeg er utrolig fascinert av Illuminati og frimurerne. Har alltid hatt lyst å bli frimurer, for å få vite gøye hemmeligheter. Men så var det der med kjønn og sånn, da.[8|]
Jepp, det var det.. Det nærmeste vi kommer, om vi ikke skifter kjønn, er faktisk frimurer-ballet! Og det er jo da under forutsetning av at vår bedre halvdel i det hele tatt har en viss interesse av å i det hele tatt bli tatt opp (det er IKKE tilfellet her)..
Den andre muligheten er jo å skifte kjønn da.. [8D]
ORIGINAL: Pijah
Jepp, det var det.. Det nærmeste vi kommer, om vi ikke skifter kjønn, er faktisk frimurer-ballet! Og det er jo da under forutsetning av at vår bedre halvdel i det hele tatt har en viss interesse av å i det hele tatt bli tatt opp (det er IKKE tilfellet her)..
Den andre muligheten er jo å skifte kjønn da.. [8D]
Eller, så kan vi flytte utforbi norden, for der har de jo kvinnelosjer også. Men noe sier meg at kvinner ikke får like mye makt som mennene fordetom.[8|]