Konsert og gravid?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sitter å lurer på om dette er en "god", eller lur kombinasjon?
kjæresten har bursdag snart og lurte kanskje på å kjøpe billetter til Hellbillieskonsert på Rockefeller den 28 november. Da er jeg 8 mnd på vei..
Bare tenker om det blir mye folk, så skal vel alle presse seg på her og der..
NOen som har vært gravid på konsert tidligere, og kan fortelle meg om jeg skal kjøpe billetter eller ikke? :P

Jeg har også tenkt meg på Hellbillies i november :-) Tenker at det skal gå fint så lenge jeg ikke står så langt fram :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, det jeg tenker også :) men jeg må nok høre med kjæresten, om han har lyst :) Dritt å bestille hotell og greier, og ikke få refundert det :P

Er noe greier med lyd og babyen og sånt, men jeg har ikke peiling egentlig.

Tror ikke det er farlig, er ganske god isolasjon :) ha på seg en ekstra tykk genser og jakke, så :)

Kopiert fra en artikkel: "At about 24 weeks, your baby's outer, middle, and inner ear — including the cochlea, the snail-shell-shaped tube in the inner ear where vibrations are converted into the nerve impulses we perceive as sound — are well-developed. By 27 to 30 weeks, your baby's ear is mature enough to start to respond to the sounds that filter through to him or her. The sounds, of course, are muffled — and not just by the physical barrier of amniotic fluid and your own body. In his or her fluid-filled home, a baby's eardrum and middle ear can't do their normal job of amplifying sounds. So even sounds that are quite loud to you won't be for the fetus."

Det eneste de anbefaler er å ikke dra på Def Leppard konsert da de har ekstreeeemt høye lyder som varer leeenge.
Og at du tar sitteplasser for din egen komfort, at du drikker vann og at du holder deg lengre bak slik at du ikke blir dyttet og skvist og slipper direkte bass og lyd.

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Back
Topp