Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer jo helt an på type konsert og lydnivå.Hei! Hva tenker dere om å gå på konsert når man er gravid?

Som Goth skriver over her, er det jo ikke dagligdags, så jeg ville nok gått og heller latt være å stille meg helt fremstJa, tenker egentlig det samme. Var på Blink 182 i går. Hadde sitteplass og tenkte at det er så tidlig. Men jeg skal egentlig på to rockekonserter til når jeg er i uke 22 og 23 og mer usikker på de .
Jeg sto både helt fremme og satt helt bakerst på black metal konserter rundt den tida, baby både sov og sparket i veiJa, tenker egentlig det samme. Var på Blink 182 i går. Hadde sitteplass og tenkte at det er så tidlig. Men jeg skal egentlig på to rockekonserter til når jeg er i uke 22 og 23 og mer usikker på de .
Hørselen hennes er veldig bra 
Var på rockekonsert litt over halvveis i svangerskapet sist. Det gikk helt greit, men jeg trakk meg raskt bakerst hvor jeg kunne sitte. Ble sliten av både lyd og å ståHei! Hva tenker dere om å gå på konsert når man er gravid?
sparer slike aktiviteter til etter svangerskapet denne gangen