Konsert når man er gravid?

Hei! Hva tenker dere om å gå på konsert når man er gravid?
Kommer jo helt an på type konsert og lydnivå. :)

Tenker det i utgpkt. burde gå helt fint, spesielt i starten før hørsel er utviklet. Men hadde nok ikke stilt meg nærmest høyttalerne når man kommer uti 2. trimester. Etterhvert vil det kanskje føles ubehagelig for deg å være på ståkonsert, med folk som dytter deg og magen… Jeg skal på konsert når jeg er rundt uke 20, men da blir det sitteplass langt unna scenen.

Går helt fint det, var på flere selv. Nå husker jeg ikke når de kan høre godt nok, det er nok lenger uti, men så lenge de ikke blir utsatt for støy hele tiden (typ har en bråkete jobb der man selv bruker hørselsvern) går det bra :happy:

Ja, tenker egentlig det samme. Var på Blink 182 i går. Hadde sitteplass og tenkte at det er så tidlig. Men jeg skal egentlig på to rockekonserter til når jeg er i uke 22 og 23 og mer usikker på de .

Ja, tenker egentlig det samme. Var på Blink 182 i går. Hadde sitteplass og tenkte at det er så tidlig. Men jeg skal egentlig på to rockekonserter til når jeg er i uke 22 og 23 og mer usikker på de .
Som Goth skriver over her, er det jo ikke dagligdags, så jeg ville nok gått og heller latt være å stille meg helt fremst :)

Jeg sto både helt fremme og satt helt bakerst på black metal konserter rundt den tida, baby både sov og sparket i vei :hilarious: Hørselen hennes er veldig bra :p Har også rukket å hatt henne med på festival i sommer (med de søteste hørselsverna), hun sov t.o.m. :joyful:

Altså de hører jo ikke super godt inni der. Det blir som om du ligger med begge ørene under vann, lyden blir dempet en god del.

Fant dette på nett:
IMG_0790.png

Sniker. Var på metalfestival i uke 37. Var ikke redd for babyens hørsel, men for skumping mot magen, så jeg holdt meg langt bak. Da er man jo også litt unna det høyeste volumet. Kos deg på konsert, men følg med på signalene babyen og kroppen gir. :)

Hei! Hva tenker dere om å gå på konsert når man er gravid?
Var på rockekonsert litt over halvveis i svangerskapet sist. Det gikk helt greit, men jeg trakk meg raskt bakerst hvor jeg kunne sitte. Ble sliten av både lyd og å stå :bag: sparer slike aktiviteter til etter svangerskapet denne gangen:happy:

Back
Topp