Konkurranse

Jeg singnerer denne for Mirell sa det veldig bra.
Men nå var mitt innlegg generelt til alle for i flere andre tråder har jeg sett det jeg velger å kalle hets fordi noen har flere innlegg enn andre. Alle bruker tiden sin forskjellig :)

Jeg er helt enig. :) *thumbs up* :)

Ja, jeg kunne ønske jeg hadde mer tid til å sitte her! Og for noen år siden var det ikke noe problem, jobba ikke så mye og hadde "bare" 1 barn. Nå har jeg vært sykemeldt ei uke og da blir det en god del merker jeg :-P

Ok, jeg så over lista nå. De som har skravlet mest har nesten 3000 innlegg på to dager. Og de som har færrest har vel ca 600. På TO DAGER. Med andre ord, jeg har ikke sjans :-P

Ok, jeg så over lista nå. De som har skravlet mest har nesten 3000 innlegg på to dager. Og de som har færrest har vel ca 600. På TO DAGER. Med andre ord, jeg har ikke sjans :p
Du ser på august lista! :p

du må klikke deg frem til neste mnd :p

Jeg leste at man må skrive 60 innlegg om dagen (i gjennomsnitt), for å være med i den gjeveste konkurransen. Skjønner at det burde gå an når man er gravid, men skulle jeg vært med på det i dag, hadde jeg aldri fått tid til å være mor.

Men nå er ikke dette første gang jeg nevner hvordan jeg misliker disse "vær på BV hele dagen" konkurransene, og det føles stort sett som jeg må ha den meningen for meg selv. Hvilket jeg kommer til å fortsette med, og heller velge å sentrere livet mitt rundt livet mitt, ikke rundt BV...

Enig med deg. Og dessuten så fatter jeg ikke at du får skylden for at folk leser noe annet enn det du skriver ><

Jeg har vel aldri vært på topplisten, det byr meg imot å skrive innlegg bare for å skrive innlegg. Jeg unngår å svare i tråder av folk som lager mange slike tråder der det virker som de bare vil lage tråder også.
Det er litt synd igrunn, for jeg har så lyst til å vinne jeg også :D

Ok, jeg så over lista nå. De som har skravlet mest har nesten 3000 innlegg på to dager. Og de som har færrest har vel ca 600. På TO DAGER. Med andre ord, jeg har ikke sjans :p

Tullejente. Jeg husker deg fra "gamledager" som en fantastisk god og engasjert dame. Du skravla mye og var godt synlig. :D

Jeg har vel aldri vært på topplisten, det byr meg imot å skrive innlegg bare for å skrive innlegg. Jeg unngår å svare i tråder av folk som lager mange slike tråder der det virker som de bare vil lage tråder også.
Det er litt synd igrunn, for jeg har så lyst til å vinne jeg også :D

Jeg hopper og over tråder hvor jeg føler jeg ikke har noe å si. Da har jeg faktisk blitt beskyldt for å være arrogant *ler*
Jeg skravler mye fordi jeg liker det. :)

Spiller du forresten WOW enda (jeg antar villt at du spiller med det nicket og jeg tror vi har snakket om det før, men jeg er forvadlet til et surrete gravidhode)
Ny expantion snart. wohoo! :D

Jeg hopper og over tråder hvor jeg føler jeg ikke har noe å si. Da har jeg faktisk blitt beskyldt for å være arrogant *ler*
Jeg skravler mye fordi jeg liker det. :)

Spiller du forresten WOW enda (jeg antar villt at du spiller med det nicket og jeg tror vi har snakket om det før, men jeg er forvadlet til et surrete gravidhode)
Ny expantion snart. wohoo! :D

Ja, jeg blir liksom ikke helt ferdig i WOW gitt ^^
(Veeeeldig OT, men jeg holder på å levle 75 battle pets til 25 :P )

Tullejente. Jeg husker deg fra "gamledager" som en fantastisk god og engasjert dame. Du skravla mye og var godt synlig. :D

Ja, sant? Men nå er dette blitt "de nyes forum". For det meste har jo blitt diskutert før. Jeg er med der jeg føler jeg har noe å bidra med da. Og når jeg har tid. Jeg jobber MYE mer enn jeg noensinne har gjort, men hvis æppen min hadde funka så hadde jeg sikkert klart mer :-P

Ja, jeg blir liksom ikke helt ferdig i WOW gitt ^^
(Veeeeldig OT, men jeg holder på å levle 75 battle pets til 25 :p )
WOW.. :p

Jeg gjør stort sett cooking quester og dungeons eller raid. Jeg vil se historien :p
Men guildet jeg er i er fryktelig konkuranseinnstilt og de var under WotLK ranket ganske høyt i europa og på topp 100 i verden.
:p Man blir litt konkurransemenneske av det selv, men nå spiller jeg bare for morro og raider casual når jeg får lyst. :)
Har ikke tid til å være "fulltidsgamer" med barn. :p

Jeg og gubben har mye morro sammen for det. Han er healer og jeg DPS. :)

Ja, sant? Men nå er dette blitt "de nyes forum". For det meste har jo blitt diskutert før. Jeg er med der jeg føler jeg har noe å bidra med da. Og når jeg har tid. Jeg jobber MYE mer enn jeg noensinne har gjort, men hvis æppen min hadde funka så hadde jeg sikkert klart mer :p
Jeg og appen er heller ikke helt venner, men jeg har kommet fram til at det er pga dårlig antenne.
Dekninga ser fin ut, men det er akkurat som om den får litt hikke og mister kontakten og det er da appen hos meg hvertfall gir beskjed om at den stopper.
Men jeg synes det har vært bedre i det siste :)

Jeg og appen er heller ikke helt venner, men jeg har kommet fram til at det er pga dårlig antenne.
Dekninga ser fin ut, men det er akkurat som om den får litt hikke og mister kontakten og det er da appen hos meg hvertfall gir beskjed om at den stopper.
Men jeg synes det har vært bedre i det siste :)

Får ikke logget inn en gang jeg...

Hei jenter.

Det er hyggelig å se så mange som skravler :) Og ikke minst er det hyggelig å se at dere blir kjent med hverandre i skravletrådene deres.

Det har lett for å bli fryktelig mange innlegg på kort tid når man skravler, det er derfor vi har satt en 2000 innleggs-grense på stellevesken fra Storksak. Og siden konkuransen har vært så populær, og vi ikke har opplevd hverken massiv spamming, ufin oppførsel eller shitkasting, så har vi latt den gå i flere månder. Og hvem vet, kanskje det kommer flere Storksakvesker etter september?? Hvis vi alle samarbeider like bra som vi hittil har, så tror jeg det ;)

Ha en fin kveld.

Hei jenter.

Det er hyggelig å se så mange som skravler :) Og ikke minst er det hyggelig å se at dere blir kjent med hverandre i skravletrådene deres.

Det har lett for å bli fryktelig mange innlegg på kort tid når man skravler, det er derfor vi har satt en 2000 innleggs-grense på stellevesken fra Storksak. Og siden konkuransen har vært så populær, og vi ikke har opplevd hverken massiv spamming, ufin oppførsel eller shitkasting, så har vi latt den gå i flere månder. Og hvem vet, kanskje det kommer flere Storksakvesker etter september?? Hvis vi alle samarbeider like bra som vi hittil har, så tror jeg det ;)

Ha en fin kveld.
Håper på det.. jeg ønsker meg den veska :P hahaha

Starter sjelden tråder, men svarer ofte. Starter jeg en tråd, er det en grunn til det. Nå er jeg sykemeldt med brukket ankel. Jeg har strengt talt ikke annet å gjøre enn å ligge på en sofa for tiden. :p

Bryr meg lite om å være på topp100 da. Hadde nok brydd meg mer hadde jeg hatt små barn som jeg enda brukte stelleveske til og sånt noe. Så tenker jeg har ikke så mye glede av en del av premiene som andre har.

Så her svares det på det jeg vil og ønsker. Innimellom useriøst og andre ganger for å hjelpe om jeg kan :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp