Førstegangs
Glad i forumet
Noen som tør å innrømme de starter mange tråder for å sanke poeng til konkurransene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he, regna med det spørsmålet komStartet du denne for å sanke poeng eller ;-) Nei, jeg er generelt dårlig på å starte tråder. Men sykmeldt og sengeliggende så jeg leser absolutt alt og ender på å svare på veldig mye. Tenker ikke så mye på konkurransen da, for jeg vinner aldri noen ting uansett :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Startet du denne for å sanke poeng eller ;-) Nei, jeg er generelt dårlig på å starte tråder. Men sykmeldt og sengeliggende så jeg leser absolutt alt og ender på å svare på veldig mye. Tenker ikke så mye på konkurransen da, for jeg vinner aldri noen ting uansett :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Jo?Teller ikke alle innlegg?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke starter, men svarer på tråder ja. Herregud det er jo den flotte stellevesken i premie jo
TuMmY LoVe
Nei svarer jo ikke om jeg ikke har noe å si om det som blir sagt i trådenDu har jo mye fornuftig å si og da
Jeg skriver ikke for å sanke poeng nei, men blir jo selvfølgelig litt ivrig når jeg ser jeg er på lista.
Men svarer ikke for moroskyld![]()
Så om man klarer 67 innlegg om dagen, så betyr det at man er en dårlig mor? At man sitter på BV hele dagen istedenfor å være med barna?Jeg leste at man må skrive 60 innlegg om dagen (i gjennomsnitt), for å være med i den gjeveste konkurransen. Skjønner at det burde gå an når man er gravid, men skulle jeg vært med på det i dag, hadde jeg aldri fått tid til å være mor.
Men nå er ikke dette første gang jeg nevner hvordan jeg misliker disse "vær på BV hele dagen" konkurransene, og det føles stort sett som jeg må ha den meningen for meg selv. Hvilket jeg kommer til å fortsette med, og heller velge å sentrere livet mitt rundt livet mitt, ikke rundt BV...
Haha, jeg oppdaget det ikke før først i august..Jeg starter tråder om det er noe jeg lurer på, vil ha opp til diskusjon. Vært medlem siden februar, og oppdaget først i juli at det var noe som het topp 100, men jeg hadde vist vært på topplisten månedene før ogSyns de spekulasjonene om at noen sanker poeng og tråder til å diskutere dette, virker som om blir gjort nettopp for å få mange innlegg. Syns diskusjonen i den andre tråden i allefall bare ble tullete å lese igjenom.
Nå må du rulle inn, jeg er alldeles ikke dårlig mor fordi jeg skravler 60 innlegg om dagen. Jeg har stort barn å han vil heller være med venner enn med foreldrene, om han er hjemme så får han oppmerksomheten , ikke internett.Jeg leste at man må skrive 60 innlegg om dagen (i gjennomsnitt), for å være med i den gjeveste konkurransen. Skjønner at det burde gå an når man er gravid, men skulle jeg vært med på det i dag, hadde jeg aldri fått tid til å være mor.
Men nå er ikke dette første gang jeg nevner hvordan jeg misliker disse "vær på BV hele dagen" konkurransene, og det føles stort sett som jeg må ha den meningen for meg selv. Hvilket jeg kommer til å fortsette med, og heller velge å sentrere livet mitt rundt livet mitt, ikke rundt BV...