Jeg blir litt skremt.
Ja, jeg er på topå 100 lista titt og ofte, men jeg gjør overhodet ingen "innsats" for å komme dit.
Jeg går hjemme fordi jeg ikke er så heldig å ha en jobb, så jeg tilbringer kanskje mer tid her enn den gjennomsnittlige personen.
Jeg er "en av de gamle" som hang her mye i 2007 og 2008 før jeg kom tilbake som prøver.
Jeg er her fordi jeg synes det er fantastisk å ha en plass å spørre om alt og ingenting når jeg lurer på noe.
Jeg føler meg heldig som har fått blitt kjent med flere fantastiske mennesker gjennom babyverden og jeg velger å bruke noen kvelder på å skravle med hyggelige mennesker fordi jeg ikke har hverken energi eller anledning å treffe venninner hver kveld.
Det betyr hverken at jeg er et dårlig menneske, dårlig mor eller dårlig noe som helst fordi jeg velger å bruke min egentid her.
Det er overhodet ikke noe problem å skille mellom familietid og tid jeg kan bruke på meg selv.
Er ungen min hjemme og våken så er det familietid og telefon, data ja til og med TV'n er av.
Vi leker, vi leser, vi gjør lekser, vi spiller brettspill og vi snakker sammen, lager mat sammen, generelt gjør ting sammen.
Jeg liker å tro at vi alle har en favoritt ting å bruke tiden på og BV er en av mine akkurat nå for her finner jeg likesinnede.
Og til dere som tror vi på topplisten sitter å skriver ja nei og teller ukritisk fra en til mange millioner for å sanke poeng.
Nei, vi gjør ikke det. Vi snakker med folk, i skravletråder, på terminforum, underforum.
Vi svarer på sørsmål fra både nye og gamle brukere, vi gamle travere bruker tiden vår på å dele vår kunnskap med dere. Vår TID med dere (alle). Vi er her fordi vi har lyst og har glede av det. Vi sitter ikke å farmer poeng for å vinne hverken en stelleveske eller lystette gardiner. Vi ser heller ikke ned på de som ikke har like mange innlegg som oss.
Hvis noen ikke liker skravlekonkurransen så ok. Det er faktisk et initiativ fra eierne av siden for å skape morro og blest. Liker du det ikke, nei så trenger du ikke tenke på det.
Her inne er vi likestilte og mange likesinnede, så hvorfor i all verden skal det være så mange klagetråder og tråder med konspirasjonsteorier osv?
Dette er overhodet ikke ment til trådtarter for hun spør et ærlig spørsmål, men som jeg sa innledningsvis. Jeg blir litt skremt. Det er plutselig mye hets ute å går fordi noen er på en toppliste.
Dette er altså ingen poularitetskonkurranse om noen skulle tro det.
Og til TS, nei jeg har ikke startet noen tråder for å sanke poeng. Jeg starter tråder når jeg har noe på hjertet eller noe jeg vil si, gjerne rett fra levra.