Komplikasjoner ved MA/Cytocet med nesten døden som følge.

For en skremmende opplevelse!
Enda godt de skjønte alvoret til slutt :) håper det ikke skremmer dere fra å fortsette og prøve! Masse lykke til videre :)

Ja det var ikke noe særlig... Ja det er ikke noe å tulle med :/
Neida, dette stopper oss ikke! Håper på rask graviditet igjen :)
Tusen tak :) :)

Åh fy så skremmende! :eek: godt at det endte godt til slutt. Masse god bedring og lykke til med videre prøving :)

Hadde selv en MA i 2010, og veldig glad jeg fikk utskrapning ser jeg.

Syns i utgangspunktet at det var greit å gjøre dette hjemme.. Komplikasjonene var det ikke som kunne forutse.. Men om vi skulle være så uheldig å oppleve en abort igjen så skal vi få utskrapning.
Tusen takk :) :)

Så skremmende! Bra du ringte 113! Så store blødninger kan være livsfarlig altså :(
God bedring :)

For en skremmende opplevelse... Godt det gikk bra. <3

Syns i utgangspunktet at det var greit å gjøre dette hjemme.. Komplikasjonene var det ikke som kunne forutse.. Men om vi skulle være så uheldig å oppleve en abort igjen så skal vi få utskrapning.
Tusen takk :) :)
Nei jeg regner ikke med dette er vanlig, var nok litt uheldig der. Likevel syns jeg liksom at sånt skjer "av og til" så JEG setter pris på sykehus i sånne situasjoner :)

Var borti mye av det samme da jeg fødte eldste. Morkakerester gjorde at livmoren ikke klarte å trekke seg sammen og jeg blødde mye. Ble hasteoperert og mista mye blod. Har mange ganger tenkt på hvor heldig jeg var som var på sykehuset. Hadde nok dødd viss ikke :/

For en historie ! Det må ha vært fryktelig skremmende :( sender deg en klem ❤️

Skremmende.

Godt at det gikk bra. Vi trenger gode leger som kan hjelpe innimellom

Huff så skremmende, godt at det går bra nå!

Uffamei, så skummelt :O godt at det gikk bra til slutt. Lykke til med prøvingen :)

Skremmende :-/

Godt du fikk den hjelpen du trengte og at det til slutt gikk bra med deg ♡ Tøft nok å miste også får man disse komplikasjonene i tillegg :-/ Sender deg en god klem og fint å høre at dere skal prøve igjen ♡ Lykke til og takk for at du delte din historie, det er desverre altfor mange som mister men altfor få som snakker om det :-/

Nei jeg regner ikke med dette er vanlig, var nok litt uheldig der. Likevel syns jeg liksom at sånt skjer "av og til" så JEG setter pris på sykehus i sånne situasjoner :)

Var borti mye av det samme da jeg fødte eldste. Morkakerester gjorde at livmoren ikke klarte å trekke seg sammen og jeg blødde mye. Ble hasteoperert og mista mye blod. Har mange ganger tenkt på hvor heldig jeg var som var på sykehuset. Hadde nok dødd viss ikke :/

Ja det er bra at mann snakker om det.Jeg er veldig åpen om det med alle rundt oss nå i ettertid. Jeg er en svært følsom person og har behov for å dele hvordan jeg har det inni meg. Det tror jeg flere burde bli bedre til.
Mann ser ting i et nytt perspektiv i ettertid, og jeg takker høyere makter for sykehus. Selv om ønsket var å føde hjemme denne gang. Vi får se hva jeg føler om saken neste gang ;) Heldigvis bor vi ikke langt unna sykehuset.

Så bra det gikk bra :) Hadde aldri trodd det skulle kunne gå så galt:eek:

Nei man tenker ikke på at det faktisk kan gå så innmari galt... Særlig når vi aldri hadde hørt om MA i utgangspunktet.
De eneste vi fikk beskjed om var å ta kontakt med lege/sykehus om jeg fikk feber, sterke smerter 14 dager etter Cytotec eller blødde enda etter 14 dager... De advarte oss heller ikke om hvor mye det kom til å blø. Det var bare flaks at jeg var innom hos fastlegen min dagen før jeg tok medisinen. Hun fortalte meg at jeg måtte ha mer enn vanlige nattbind.
Heldigvis er det over nå :)

Skremmende :-/

Godt du fikk den hjelpen du trengte og at det til slutt gikk bra med deg ♡ Tøft nok å miste også får man disse komplikasjonene i tillegg :-/ Sender deg en god klem og fint å høre at dere skal prøve igjen ♡ Lykke til og takk for at du delte din historie, det er desverre altfor mange som mister men altfor få som snakker om det :-/

Ja det er bra alt er over nå :)
Det er det mannen min syns, at vi måtte igjennom alt dette triste oppå alt som allerede var så trist.. :(
Etter vi fortalte at vi mistet sa omtrent alle venninnene mine osv at de også har opplevd å mistet. Men jeg har aldri hørt noe om det. Det er veldig dumt.. Jeg tror jeg hadde vært mer informert på området om flere hadde delt sine opplevelser.
Takk :) <3

Back
Topp