Komplikasjoner ved MA/Cytocet med nesten døden som følge.

Åh herrefud, sitter med tårer i øynene! ! Så grusomt :-( :-( :-( Enda godt det gikk bra ♡♡♡

Ja det var ekstremt tungt i utgangspunktet å miste den lille spiren og så skulle mann gjennom alt dette i tillegg! :arghh:
Ja heldigvis, fantastisk disse legene :angel8:angel8

For en forferdelig opplevelse!
Godt å høre at det går bra med deg nå! Og masse lykke til med neste lille spire!

For en forferdelig opplevelse!
Godt å høre at det går bra med deg nå! Og masse lykke til med neste lille spire!
¨
Ja nå er alt bra igjen, blir lei meg når jeg er aleine, da tenker jeg på den lille som aldri ble til.
Håper vi kommer oss fort på banen igjen : ) Tusen takk <3

Så grusomt!! God bedring videre <3

Å herregud!! Er helt skjelven her jeg måtte legge meg ned i sofaen jeg :-o

Godt du fikk ringt ambulansen!

Huff, så utrolig skummelt! Veldig godt at det gikk bra med deg, da dette kunne gått virkelig galt! Vil også si tusen takk for at du delte din historie! Tøff opplevelse, og det er fint at noen kan dele erfaringer! Ønsker deg riktig god bedring videre! :)

Huff, så utrolig skummelt! Veldig godt at det gikk bra med deg, da dette kunne gått virkelig galt! Vil også si tusen takk for at du delte din historie! Tøff opplevelse, og det er fint at noen kan dele erfaringer! Ønsker deg riktig god bedring videre! :)

Ja det kunne blitt veldig ille. Skummelt å tenke på : /
Ja jeg syns det er fint å skrive/snakke om det. Det er viktig å få fram slike hendelser. Og etter vi mistet har kjempe mange rundt oss sagt at de også har mistet opp til flere ganger, men det er det ingen som snakker om før temaet ligger på bordet... Det er synd, kanskje flere hadde vist om komplikasjoner, eller kunne delt opplevelser slik at mann er mer forberedt på ting som skal skje..
Takk :) :)

Uff for en fryktelig opplevelse det der må ha vært :( Krysser fingrene for at spiren sitter fort igjen, og at alt går bra ved neste svangerskap ❤️ Masse god bedring!

Uff for en fryktelig opplevelse det der må ha vært :( Krysser fingrene for at spiren sitter fort igjen, og at alt går bra ved neste svangerskap ❤️ Masse god bedring!

Fryktelig, men også ganske lærerik. Mår prøve å se noe positivt i det hele.. :)
Tusen takk <3

Fysj for en traumatisk opplevelse det må ha vært. Som om ikke en MA er ille nok i seg selv. :(

Enda god det gikk så bra som det gjorde.

Masse god bedring!

Fysj for en traumatisk opplevelse det må ha vært. Som om ikke en MA er ille nok i seg selv. :(

Enda god det gikk så bra som det gjorde.

Masse god bedring!

Ja, det er det mannen min sier. Det var trist nokk å så måtte igjennom alt dette. Vi er veldig glad det er over nå :) Tusen takk :)

For en skremmende opplevelse!
Enda godt de skjønte alvoret til slutt :) håper det ikke skremmer dere fra å fortsette og prøve! Masse lykke til videre :)

Åh fy så skremmende! :o godt at det endte godt til slutt. Masse god bedring og lykke til med videre prøving :)

Hadde selv en MA i 2010, og veldig glad jeg fikk utskrapning ser jeg.

Så grusomt, må ha vært forferdelig skremmende! Ønsker dere lykke til fremover, håper neste svangerskap blir problemfritt og uten komplikasjoner :-)

Back
Topp