Kommunevalget..

Er ikke veldig politisk av meg. Samboeren der i mot er mer engaskert og prøver virkelig å få meg på laget hans. Leste litt om de forskjellige her vi bor. Så nå står jeg i mellom 3 valg.. Hmmm.. Får vel sikkert bestemt meg til slutt.. Kommer til å stemme så lenge vi ikke er på sykehuset ;)

Skal stemme ja, men vet ikke hvem det blir på enda :P Må bruke de siste dagene til å gå gjennom valgprogrammer ;)

Bor i Oslo, termin etter barnahagefrist, lett avgjørelse :p

Skal stemme ja. Er litt over 1 år siden vi flytta til ny kommune(fra øst til vest), har satt meg inn i programmene og vet hva jeg skal stemme :)
Syns det er viktig at alle bruker stemmeretten sin!

Ja jeg ska stemme men er veldig usikker, fordi det er lederbytte...

Har stemt.
Det er også fylkestingsvalg. Her har de politiske partiene stand i sentrum lørdager i flere uker før valget. Ta en tur innom hvis dere har det der dere bor. Ellers er det lov å stemme blankt, bare man stemmer :-)

Skal stemme ja. Jeg er gravid og vil gjerne stemme på de partiene som gjør at mannen beholder jobben sin. Og da står vi kun mellom to partier. Så blir en enkel sak.

Jeg skal stemme, men klarer ikke å finne ut på hvem!!
Jeg mener så mye som ingen gjør det samme...
De tre hovedsakene mine, er det liksom ingen som mener samme retning som meg på alle tre...

Jeg skal definitivt stemme =)

Back
Topp