Kommunevalget..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
I år er det kommunevalg.
Skal dere stemme?

Jeg flyttet til kommunen vi nå bor i for 1,5 år siden og tenker jeg skal bruke de neste dagene på å finne ut hva de forskjellige partiene her i kommunen står for, og så stemme

Jeg skal stemme. Er veldig spent på om det går "riktig" vei :D

Har allerede stemt. Nærmiljø og lokalpolitikk er viktig! :)

Skal stemme :) er ny i kommunen, så må sette meg litt inn i lokalpolitikken her :)

Jeg skal stemme! Min bror er 1.kandidat i t parti her i byen, heldigvis et parti jeg støtter tvers gjennom, så min stemme går til han!! :D

Skal stemme ja, slipper å finne ut hva jeg skal stemme på for mannen er med i et av partiene og er ganske høyt på lista :p Da blir det vel krig om jeg ikke stemmer på de! Hehe...

Selvfølgelig skal jeg stemme :eek: syns det finnes få gode grunner til å la være, egentlig. Har allerede satt meg inn i de forskjellige partiene, har stemt så og si det samme siden jeg ble myndig.

Skal stemme ja og tror jeg har funnet ut på hvilket parti også ;)

Skal stemme ja, slipper å finne ut hva jeg skal stemme på for mannen er med i et av partiene og er ganske høyt på lista :p Da blir det vel krig om jeg ikke stemmer på de! Hehe...
Det kan være greit å holde litt fred i hjemmet:p

Selvfølgelig skal jeg stemme :eek: syns det finnes få gode grunner til å la være, egentlig. Har allerede satt meg inn i de forskjellige partiene, har stemt så og si det samme siden jeg ble myndig.
Har også stemt det samme siden jeg ble myndig.

Ja, selvsagt skal jeg stemme! :) Det ser jeg på som en viktig rettighet og "plikt". Synes det er like høytidelig hver gang jeg skal stemme, enten det er lokal- eller Stortingsvalg.

Første kommunevalg siden jeg flytta til ny by. Tenker jeg får prøve imorgen å sette meg inn i hva de forskjellige står for lokalt :)

Har allerede stemt. Kommune politikk er viktig.

Har stemt alerede. Pleier alltid å forhåndsstemme

Ja. Alle bør stemme :) Vet ikke helt hva jeg skal stemme i år. Jeg er enig med noe, men alltid uenig med så mye annet. Det er ingen partier som stemmer helt for meg..

Skal selvfølgelig stemme. Stemmer på samme parti som jeg alltid har gjort :-)

Back
Topp