Starbucks
Forumet er livet
Takk!Hipp hurra for flotte tall![]()
Nå må du bare slappe av og kose deg med å være gravid
<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Hipp hurra for flotte tall![]()
Nå må du bare slappe av og kose deg med å være gravid
<3
Se der jaEr dagboken til Starbucks da, men svarer her allikevel.
Den kalkulatoren og grafen begynner først på 14 dpo ja, så man får ikke lagt inn 13 dpo. Men om man tar tallet midt mellom målingen du hadde 13 og 15 dpo, og setter det tallet på 14 dpo, så blir utviklingen din sånn Solsikke:
Vis vedlegget 136520
IQ?!?276!!!!!!!! ❤❤❤❤❤
Hurra!!!!! Flott stigning(jeg visste det), så dette går veien helt til maiGratulerer så hjertens mye
![]()
Takk til dere begge!!! ❤ Jeg er så uendelig lykkelig nåJaaaaa!!!! Gratulerer!! Endelig![]()
![]()
Hehe ene skjønner jeg utrolig godt! Ingenting er bedre enn å vite at man faktisk er gravid og de to strekene lyser mot deg etter hver test! Det er virkelig en drøm!Nå skal jeg ihvertfall prøve å legge fra meg det aller verste av stressetKommer nok til å teste mer da. Bare fordi de er så digg å se de to strekene.
![]()
Nei slutt å tull! Det blir mensa nå.IQ henger igjen på 64 fra mandag...)
)
Hahaha!!! Oooh, ordspill på høyt nivå her!Nei slutt å tull! Det blir mensa nå.
Ikke mensen![]()
Jeg føler for å skrike det ut til hele verden nå!Hehe ene skjønner jeg utrolig godt! Ingenting er bedre enn å vite at man faktisk er gravid og de to strekene lyser mot deg etter hver test! Det er virkelig en drøm!![]()
Hahaha!!! Oooh, ordspill på høyt nivå her!) Ja, itte no mæns her å går'n!!
)
Jeg skal inn i 12. Oktober. Da er jeg akkurat 8+0Får du en tidlig ultralyd på klinikken forresten? Blir utrolig spennende å se om både Ask og Embla har bosatt seg![]()
Taaaaakk! ❤ Jeg nyyyter (og litt redd for alt da), hihiGratulerer så mye med nydelig HCG-resultat! Hurra, dette går veienNyyyt!
Det er helt forståelig, men dette virker jo VELDIG lovende daTaaaaakk! ❤ Jeg nyyyter (og litt redd for alt da), hihi![]()
Whoooohooo276!!!!!!!! ❤❤❤❤❤
Skjønner godt at du vil se raskest mulig jaJeg skal inn i 12. Oktober. Da er jeg akkurat 8+0Men har allerede bestemt med for å gå privat i uke 6. Jeg må bare se. Tror ikke jeg kommer til å tro på det før jeg får sett det
Det er nok bare én med tanke på hcg målingen. Den skulle vært mye høyere om det hadde vært tvillinger. Eller har jeg googlet på feil sider igjen?? Hehehe
)