Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så glaaaaaaad!!!!!! ❤❤❤❤Hipp hurra!!!![]()
![]()
![]()
Jeg skal prøve å nyte så godt jeg bare kan!!For et fantastisk resultat!!nå må du nyte
![]()
Jaaa! Mye bedre enn forventet. Dette er jo det lengste vi har kommet, og nå skal vi gå hele veien til Mai 2016!!Så fantastisk! Dette går jo kjempebra![]()
Oi!! Den var fin!! Hvor har du funnet denne?
Oi!! Den var fin!! Hvor har du funnet denne?
EDIT: Jeg fant, jeg fant![]()
Veldig fin! Synd sånne utålmodige sjeler som meg som tester 13 og 15 dpo ikke kan bruke denSynes den er stilig når man får målt hcg ja.Og hvert fall med dine fine tall.
Kan du ikke bruke den?Veldig fin! Synd sånne utålmodige sjeler som meg som tester 13 og 15 dpo ikke kan bruke den![]()
En ENORM lettelse!!Gratulerer, det var en gedigen lettelse tenker jeg!![]()
Nå skal jeg ihvertfall prøve å legge fra meg det aller verste av stressetFlotters HCG nivå!!! Hurra! Nå kan du nyte det!![]()
![]()
Veldig fin! Synd sånne utålmodige sjeler som meg som tester 13 og 15 dpo ikke kan bruke den![]()
Kan du ikke bruke den?
Det går fintEr dagboken til Starbucks da, men svarer her allikevel.
Den kalkulatoren og grafen begynner først på 14 dpo ja, så man får ikke lagt inn 13 dpo. Men om man tar tallet midt mellom målingen du hadde 13 og 15 dpo, og setter det tallet på 14 dpo, så blir utviklingen din sånn Solsikke:
Vis vedlegget 136520