Kommer storken til oss?

Dere må bare ignorere alle bildene mine her, men dere aner ikke hvor stort dette er. 7 år med prøving og 5 runder med medisiner og dritt. Og endelig har jeg en god følelse. Og tester som stiger. Det er derfor jeg blir litt i overkant ivrig. Hihi:D
Slike bilder er bare gøy å se!! Dette er deg så vel undt, så nyt i vei❤️

Shit... to små kryp. :D
Har målt igjen i dag, så ringer Fürst i kveld (ikke kjent for å være så tålmodig.... ;))
Du målt igjen?

ps, er 5 gangen jeg er gravid, så kjenner jeg er litt avventende. har mistet 4 ganger før i uke 5-6 og en BO i 2011 (oppdaget i uke 9). Hopper i taket, men litt forsiktig likevel....
Skjønner at du er avventende, ja:) Men testene dine er jo helt fantastisk sterke! Jeg har trua på at du får to små troll i mai!:D ❤ Jeg skal måle i morgen tidlig, og får svar rundt kl 12. Egentlig må jeg vente til klinikken ringer meg med resultatet, men altså...hallo...det går jo ikke. Hehe:)

Fine tester! :-) jo mer tester du, jo mer stresset kan du bli. Dette skal gå bra, prøv helst å slappe av. :-)
Jeg vet:)) Men det er nok lettere sagt enn gjort gitt:))

Skjønner at du er avventende, ja:) Men testene dine er jo helt fantastisk sterke! Jeg har trua på at du får to små troll i mai!:D ❤ Jeg skal måle i morgen tidlig, og får svar rundt kl 12. Egentlig må jeg vente til klinikken ringer meg med resultatet, men altså...hallo...det går jo ikke. Hehe:)
Hahahaha, ikke vente. Ringe selv :)
22 90 95 00!

PS, Min var på 380 nå :) 15 dpo. Opp fra 164.

Hahahaha, ikke vente. Ringe selv :)
22 90 95 00!

PS, Min var på 380 nå :) 15 dpo. Opp fra 164.
Wow!! Bra stigning!:D Ja, jeg begynner å ringe kl. 11. Husker fra sist at resultatene pleier å være ferdig rundt da:)

Får ikke sove! Har en milliooooon sommerfugler i magen nå. Skikkelig uvel...

Håperdu fikk sove til slutt!

Jeg sovner om kvelden, men våkner av sommerfugler ved 3-4 tiden. Ikke sjans å sovne igjen. Må opp 6 for å rekke jobb, så jeg er trøøøøøtt:confused:
Jeg sovnet til slutt, men det måtte en del runder med candy crush til:)) Uff, det er ikke gøy å våkne sånn midt på natta altså. Man ble jo helt kake i hodet av for lite søvn. Får håpe jobbdagen din flyyyyr unna så du får kommet deg hjem og tatt en hvil!:)

Snakk om å ha nerver da! Har vært sååå positiv og optimistisk med denne graviditeten (ja, jeg har hatt tider der jeg har blitt litt redd..), men nå når blodprøven skal tas så er plutselig alt så fjernt. Er så redd for at det ikke går som jeg har sett for meg i mitt hode.

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt gruppen på terminforum og her. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...

Ringte nå. Hun lo litt av meg. LIIIIITT tidlig ute. Måtte prøve igjen i 14 tiden. 14 tiden?!!??! Er du gaaaaaal? Det er jo 100 år til!!

Ringte nå. Hun lo litt av meg. LIIIIITT tidlig ute. Måtte prøve igjen i 14 tiden. 14 tiden?!!??! Er du gaaaaaal? Det er jo 100 år til!!
Pust med magen, dette skal gå bra!

Så strengt å vente helt til kl 14. :p Jeg tror dette går fint!

Back
Topp