Kommer storken til oss?

Jeg fikk svakere test en morgen enn morgenen før et par ganger. Fargestoffet varierer fra test til test! Jenta som vokser inni meg er bevis på at det går ikke an å måle om det går bra ved å sammenligne tester på det viset!!;)
Ja, jeg har tatt to tester idag i samme urin og det var en bitteliten forskjell der:) Men man får jo litt panikk. Også forventer man jo plutselig at testene skal bli sterkere hver eneste gang. Spesielt når man begynner å sammenligne med andres tester. :)

Jeg er SÅ smart!! Av alle testene jeg har tatt hittil har jeg nå KUN tatt vare på morgentestene, også har jeg delt de opp sånn at jeg ser de med 2 dagers mellomrom. Da ser man jo økningen mye tydeligere. Bortsett fra den jeg gnei tusj utover da men 8-10-12 er fin! Rugedag 12 er jo idag:) Someone give me a medal! Også er jeg sjuuukt varm i fleisen. Blir svett av den minste lille ting...Har også vært hos legen idag og målt hcg. Skal ringe Fürst i morgen og håpe de har resultatet klart kl. 12:)
d2b45585bc96a3f9b16813295b8bc47a

Gratulerer så masse igjen!! Dette er rørende<3 Hilser også fra Herminemannen! Du kan legge bort testene nå, pust dypt og rolig og tenk positivt (hehe, lettere sagt enn gjort da men..) :-)

Gratulerer så masse igjen!! Dette er rørende<3 Hilser også fra Herminemannen! Du kan legge bort testene nå, pust dypt og rolig og tenk positivt (hehe, lettere sagt enn gjort da men..) :-)
Takk❤❤ Jeg har ikke hatt like mye stress på testene på kvelden som tidligere. Imorgen kommer resultatet på blodprøven også er det ny på torsdag. Tror ikke jeg klarer å roe meg helt ned før jeg får svar på dette:) Hilse masse og takke Herminemannen:)) Tenker så positivt jeg bare kan:D

Dagens tilskudd! Jeg er glad den ser ut til å bli sterkere. Begynner å roe meg ned litt, men kommer fortsatt til å teste bare fordi det er gøy!:D
10 dpo
12 dpo
14 dpo

11 dpo
13 dpo
15 dpo
52e6e0695ac3719d9169e23e8b0d2ec5

15 dpo ser jeg virkelig en skikkelig stigning :D Gleder meg til å lese hCG-svaret.
Mulig den ser litt sterkere ut fordi den ikke fikk tørke like lenge:) Men uansett mye sterkere enn de jeg har sett hittil. Åååh, jeg er så spent. Håper jeg kan ringe Fürst rundt 12 for å få svaret. Har en million sommerfugler i magen nå! :D

Mulig den ser litt sterkere ut fordi den ikke fikk tørke like lenge:) Men uansett mye sterkere enn de jeg har sett hittil. Åååh, jeg er så spent. Håper jeg kan ringe Fürst rundt 12 for å få svaret. Har en million sommerfugler i magen nå! :D
Tok du den igår? Min var klar i går kveld :)
Ring Furst kundeservice på 22 90 95 00 :D

.

Last edited:
Hcg var på 64. Vet ikke helt hva det betyr, men jeg må jo bare vente og se resultatet på torsdag.

EDIT: Jeg ser nå at hcg nivået på 14 dpo er normalt. Jeg hadde 64 og gjennomsnittet er 48 :)
dbd50bf771ba2b46fab0e177495cd4e4

Det er helt perfekt! :D Og så fin test i dag og, det er høyere nå. ❤️

Har såååååå lyst til å ryke på en digital etterpå. Kjøpte sånn 2 pac:D

Lurt å vente noen dager ekstra. 2-3 skal komme ved hcg over 200. :)

De seks digitale jeg har tatt:
10 dpo / 8dp2dt E - "Ikke gravid"
10 dpo / 8dp2dt K - "1-2"
14 dpo / 12dp2dt M - "1-2"
16 dpo / 14dp2dt E - "2-3"
19 dpo / 17dp2dt F - "2-3"
22 dpo / 20dp2dt F - "3+"

Lurt å vente noen dager ekstra. 2-3 skal komme ved hcg over 200. :)

De seks digitale jeg har tatt:
10 dpo / 8dp2dt E - "Ikke gravid"
10 dpo / 8dp2dt K - "1-2"
14 dpo / 12dp2dt M - "1-2"
16 dpo / 14dp2dt E - "2-3"
19 dpo / 17dp2dt F - "2-3"
22 dpo / 20dp2dt F - "3+"

Hmmm...da skal jeg vente til i morgen tidlig:) Da er jeg 16 dpo:D

Jeg er så fysen!!!! Jeg kunne gjort hva som helst for en stor plate med stratos nå!

Back
Topp