Lykke til som ruger! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått gjennom en runde uten egg, en runde med ett inn og en runde med 2 inn. Problemet mitt er at det ikke fester seg![]()
FantastiskDa har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.
Jeg har ikke tid til å tenke så mye heldigvisHåper du koser deg og tenker positive tanker nåIkke stress og jage rundt! Flest graviditeter oppstår vel om våren, har jeg hørt - og det er gode sjangser siden en sliter som meg ble gravid til slutt;-) klem
Jeg har ikke tid til å tenke så mye heldigvisDriver og arrangerer utdrikningslag som skal være på lørdag, så jeg har mildt sagt nok å gjøre. Særlig når bandet som skulle opptre trakk seg 3 dager før!! Æææh! Men det er veldig kjekt
Glad jeg er sykemeldt så jeg faktisk får tid til å planlegge og handle inn alt
Tiden flyr unna her
Jeg håper jeg er like heldig som deg denne våren. Det er akkurat ett år siden uttaket uten egg, så jeg stiller ihvertfall sterkere i år. Hehehe
Så har jeg jo hunden min som tvinger meg ut på tur så jeg får rørt meg litt også
![]()
![]()
Unnskyld "over sharing" her, men kjekt å få med til evt. neste forsøk. Idag var jeg på senteret. Kjente jeg ble fort sliten og hadde litt smerter når jeg gikk. Vet ikke om det er væsken i buken gjør dette, men nå vokser jeg snart ut av preggers buksa mi. Er så jævlig oppblåst at jeg tror skinnet mitt skal sprekke! Hadde drukket litt lite vann (woops), så da jeg kom hjem begynte jeg bare å helle i meg. Så spiste jeg litt valnøtter, en grapefrukt, og en atkins bar. Etter et par timer var det som om proppen gikk ut og magen vrengte seg. Veldig ubehagelig da, men nå føles det litt bedre. Altså skinnet er stramt og eggstokkene føles som om de ligger over navelen, men trykket er borte og pusten er bedre. Note to selv. Valnøtter og grapefrukt!
Jeg skal passe på litt mer i dagDet høres ikke godt Ut! :-/ du mååå ikke glemme å drikke vanngod bedring!
Jeg skal passe på litt mer i dag![]()
Er så fort gjort å glemme når man er opptatt med andre ting
![]()
Jeg fortet meg å hente en flaske vann nåHehe, og husk: når du føler du har drukket mye, så har du sikkert ikke drukket nok likevelvi har det med å drikke mye mindre enn vi tror...