Kommer storken til oss?

Gode sjanser for at gullegget er der. Minner om mitt tilfelle, med 16 ut, men kun 1 som overlevde til slutt. Det er nå et perfekt lite nurk på 15 uker :) Masse lykke til!! Skjønner at dette døgnet kommer til å bli tøft og langt. Vi er mange som heier på deg. Dette skal gå bra :)

Herlig lesning Starbucks <3 <3 masse lykke til krysser alle fingre for deg!!!! <3

4 egg er jo MER enn du trenger;) hehe. Skjønner at du ble litt skuffet, men deriblant disse fire, så er ett gullegget ;)

veldig bra, satser på at gullegget ligger der og gjør seg klar til i morgen! lykke til! :-)

Hipp hurra, det er jo supert resultat. Blir det å sette inn to ?

Fire egg er knall, jeg hadde bare tre som ble befruktet og her sitter jeg med en nydelig liten gutt på seks måneder. Stå på og hold ut. ❤️

Hipp hurra, det er jo supert resultat. Blir det å sette inn to ?
Vi sa vi gjerne ville sette inn 2 om det er mulig, så jeg håper det er nok som overlever:)

Fire egg er knall, jeg hadde bare tre som ble befruktet og her sitter jeg med en nydelig liten gutt på seks måneder. Stå på og hold ut. ❤️
Jeg har gått gjennom en runde uten egg, en runde med ett inn og en runde med 2 inn. Problemet mitt er at det ikke fester seg:)

4 egg er flott! Forstår veldig godt at du er inne i en fæl periode akkurat nå, men dette skal gå bra. Klart det blir innsett:-) klem

Jeg er så nervøs at jeg er helt kvalm! Det har vært så mange triste nyheter her inne de siste dagene at jeg har mista helt trua. Kanskje det er en bølge av nedturer. Går alt i sykluser? Dette er ting jeg går og tenker på. Jeg VET det er helt nørd, men jeg kan ikke noe for det. Det er sånn jeg er skrudd sammen. Hehe:) Nå er det ikke lenge før vi reiser avgårde! ÆÆÆÆÆÆH!!!!!

hjertens lykke til i dag! ikke la deg bli nedtrykt av all tristesse, tenk positivt, dette skal gå bra, nå er det diiin tur!! :-)

Lykke til i dag!

Lykke til!

Jeg er så nervøs at jeg er helt kvalm! Det har vært så mange triste nyheter her inne de siste dagene at jeg har mista helt trua. Kanskje det er en bølge av nedturer. Går alt i sykluser? Dette er ting jeg går og tenker på. Jeg VET det er helt nørd, men jeg kan ikke noe for det. Det er sånn jeg er skrudd sammen. Hehe:) Nå er det ikke lenge før vi reiser avgårde! ÆÆÆÆÆÆH!!!!!

Jeg har tenkt akkurat det samme som deg. Men kjære du: dette skal gå bra!!! Gleder meg til å få høre de gode nyhetene!! Det blir innsett på deg, det føler jeg på meg! :)

Da har jeg fått satt inn 2 egg!:) Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra:) Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.

Da har jeg fått satt inn 2 egg!:) Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra:) Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.
Gratulerer som ruger:-) veldig spennende uker frem til testdato nå!!! Krysser som bare det og jubler med deg om du får pos test den 4:-)

Back
Topp