RedBushTea
Glad i forumet!
Så flott!! Da er du ruger igjen veldig snart og denne gangen skal spiren sitte i 9 måneder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kort regime, så jeg har gått rett på sprøyter. Startet forrige mandag og har vært på kontroll fredag og i dagSå flottHvor ofte er du på kontroller fra spraystart? Er veldig spent på hvor mye fravær det blir fra jobb.
Er ruger om en ukeSå flott!! Da er du ruger igjen veldig snart og denne gangen skal spiren sitte i 9 måneder![]()
Man har som regel nok spm og ikke nok svar. HeheJeg vet jo ingenting om noe enda jeg. Har hundre spørsmål som svirrer i hodet og får forhåpentligvis svar på mye i morgen. Jeg vet jo ikke om jeg blir satt på kort eller langt regime, men etter det jeg har lest vil jeg tro det er langt, i og med at jeg ikke har pco/pcos? Mulig jeg er helt på jordet nå. Hehe.
Mannen min har også nedsatt kvalitet så vi hadde ikke akkurat gode odds for å klare det selv. HeheDet er nedsatt sædkvalitet som er årsaken. Jeg har regelmessige sykluser og eggløsning samt en sønn fra tidligere forhold. Det har vært noen tøffe uker da det kom som et sjokk for oss begge. Men nå går det bedre og håper vi får det til. Noe jeg i grunn tror da prøven ikke var så alt for dårlig, men dårlig nok til at vi må gjennom ICSI. Tror den lå på grensa mellom IVF og ICSI.
De finner nok uansett noen skal du se!Det blir nok mest sannsynlig icsi her også. Svært lavt antall, ikke svømmedyktige og mange abnorme så det er liten sjanse for å få det til på egenhånd her også. Jeg bare håper det holder så vi kan få det til. Vet ikke hvor dårlig det må være jeg. Håper hvertfall det er et par som kan brukes der![]()
![]()
Så spennende!!! Håper dere får de nyhetene dere ønskerTakk for detNå skal vi til samtale i morgen! Er spent på hvor effektiv jeg er på jobb frem til vi skal dit
![]()
Det håper jeg og. Det er jo det som er så irriterende med pco. Blir jo bare sånn småstein som ikke kan brukes til noe som helst. Gleder meg til å ruge igjen. Denne gangen skal jeg være flinkere til å ikke bli sittende inne fordi jeg er reddJippi, da ble det uttak på fredag som du troddeHåper "småsteinene" vokser seg store og fine frem til da og at du får ut gode egg
Snart er du ruger igjen<3
Men om det ikke skulle bli noe av de små, så er jo tre bra egg mer enn godt nok hvis de befruktes og deler seg fint! Krysser alt og gleder meg til spennende oppdateringer i dagene og ukene som kommerDet håper jeg og. Det er jo det som er så irriterende med pco. Blir jo bare sånn småstein som ikke kan brukes til noe som helst. Gleder meg til å ruge igjen. Denne gangen skal jeg være flinkere til å ikke bli sittende inne fordi jeg er redd
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er de nervepirrende 24 timene om det er befruktet, og deretter nye nervepirrende timer for å høre om det er delt. Egentlig er alt bare nervepirrende. HahaMen om det ikke skulle bli noe av de små, så er jo tre bra egg mer enn godt nok hvis de befruktes og deler seg fint! Krysser alt og gleder meg til spennende oppdateringer i dagene og ukene som kommer![]()
Uff ja, det er mange nervepirrende døgn i dette gamet;-) Jeg har godfølelsen for deg og tror at dette forsøket er da dere treffer blinkskuddDet er de nervepirrende 24 timene om det er befruktet, og deretter nye nervepirrende timer for å høre om det er delt. Egentlig er alt bare nervepirrende. HahaJa, 3 egg er bedre enn 1. Håper bare det er noe inni de da
Jeg har store forhåpninger, men tør ikke ta av helt. HeheUff ja, det er mange nervepirrende døgn i dette gamet;-) Jeg har godfølelsen for deg og tror at dette forsøket er da dere treffer blinkskudd![]()
Haha! Nei, den magen er et vakkert syn. Marianne Aulie verdig!Åh...så kjekk lesing herikke regnbuemagen da, men at det snart er uttak. Satser på et tilbake og to på frys
![]()
Hvis mensen kommer når den skal blir det innsett i uke 21Jeg har store forhåpninger, men tør ikke ta av helt. HeheJeg har også trua på deg
Alle leger sier at det er større sjanse etter at man har vært gravid en gang før. Når skal du starte opp igjen da?