Kommer seg

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg troen på at vi kan begynne å få leggerutiner på Daniel. Han blir trøtt rundt samme tid hver kveld. Herlig å se at det blir bedre :)

Så herlig da :-) håper det blir mer og mer fast!

Heldige dere! Ingenting som er bedre enn selvregulerende barn! :)

Hermine er like trett kl 20-21 hver kveld (alt avhengig av nårtid siste lur var) men våkner alltid og bestandig en time etter legging! Kan da prøve å bysse og synge osv i over en time men uten å få henne til å sove igjen...så går det et par timer og så tar hun natta. Men hvis vi ikke legger henne før oss er hun jo stuptrett og bare sutrer og klager, så er jo nødt til å la henne sove når hun vil! Spent på om hun blir å snu det av seg selv!

Så bra :) det er så deilig med faste leggerutiner. LN begynte med det etter ferien.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

I kveld sovnet han 20:30, men blir litt styr når han våkner etter en halvtime og jeg ikke får han til å sovne igjen da. Og da litt irriterende at mannen min er utslitt etter jobb og allerede har lagt seg så jeg føler ikke jeg kan prøve for lenge på soverommet heller. Så nå sitter jeg og Daniel i loftstua og håper på at han snart blir trøtt nok til å sovne igjen. Spent på hvordan jeg skal få lært han til å sovne selv når jeg omtrent aldri får prøvd fordi jeg vil ta hensyn til resten av huset..

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så rart at han våkner igjen.
HEr er det stort sett kveld i 21-22-tiden nå, det har det vært flere dager nå og han er like trøtt hver kveld uavhengig av dagsovingen virker det som.
Men hvordan sovne selv tenker du egentlig?
Er er det amming og/ eller kos til han sovner, det er meget sjelden vi legger han fra oss i våken tilstand og venter på at han skal sovne. Har ikke tenkt så mye på det egentlig.

Han må stort sett ammes i søvn døgnet rundt. Kan ved unntakstilfeller at han sovner ved byssing eller i vogna. Våkner alltid etter en halvtime ca ved leggingen om kvelden. De siste tre dagene har han sovnet en halvtime tidligere hver kveld nesten. Men varierer hvor våken han blir når han da våkner etter de 30 minuttene.
Hadde ikke mannen min vært i seng allerede burde jo han prøvd å bysse han, men det går jo ikke.

Uff nei. Kanskje det hadde hjulpet om han bare hadde kost litt med han siden han likevel lå der?
Sover vel steintungt som de aller fleste mannfolk gjør :p

Vet ikke om han våkner, som regel ikke.. Mannfolk altså! Nei, så lenge jeg ser forbedring så skal jeg ikke klage, men jeg håper jo han vil sove enda bedre når vi kommer til grøt spising om noen måneder. Litt lei av å bli brukt som sovnepupp. Matpupp er greit, men ikke sovnepupp.

I kveld sovnet han 20:30, men blir litt styr når han våkner etter en halvtime og jeg ikke får han til å sovne igjen da. Og da litt irriterende at mannen min er utslitt etter jobb og allerede har lagt seg så jeg føler ikke jeg kan prøve for lenge på soverommet heller. Så nå sitter jeg og Daniel i loftstua og håper på at han snart blir trøtt nok til å sovne igjen. Spent på hvordan jeg skal få lært han til å sovne selv når jeg omtrent aldri får prøvd fordi jeg vil ta hensyn til resten av huset..

Tror ærlig talt jeg ikke hadde orka å ta hensyn til mannen min som sov jeg, iallfall ikke klokka 21 på kvelden :P De får jo stort sett sove i ett hele natta, så da er det ikke synd på de om dem blir forstyrra på kvelden ;)

Håper resten av kvelden og natta blir bra da!!

Satser på det. Han er stuptrøtt nå. Må bare få han til å sovne nok til at jeg kan legge han i,fra meg så jeg får tatt mitt eget kveldsstell.

I kveld gav vi saltvannsspray rett før legging... Han er så tett. Snorker litt nå, men sover hvertfall tungt etter litt pappakos!

Satser på det. Han er stuptrøtt nå. Må bare få han til å sovne nok til at jeg kan legge han i,fra meg så jeg får tatt mitt eget kveldsstell.

ugh, ja kjenner til det dilemmaet der! Snuppa har det med å våkne hvis jeg legger henne ned i senga si, eller bare flytter meg 10cm bort fra henne i senga :confused: De vet å kreve mammakos disse små ;)

I kveld gav vi saltvannsspray rett før legging... Han er så tett. Snorker litt nå, men sover hvertfall tungt etter litt pappakos!
Hermine snorka åsså nå, surkla litt når hun pusta men kan ikke høre om det kommer fra brystet eller svelget...satser på det siste! o_O

Så bra:) Håper han får en rutine og sover på kvelden;)

Det ble en god natt. Han var oppe for pupp ca midnatt - ammet liggende så vi sovnet sammen - våknet rundt 01.30 av at han forsynte seg selv, hehe, og fikk så lagt han over i sengen sin igjen. Våknet ikke for ny pupp før 04 og så kl 06. Så føler meg ganske uthvilt i dag.

Oi, det hørtes veldig bra ut da! =)
Første delen av natten her var ganske rolig, men han kaver fortsatt noe helt voldsomt mellom ammingene!
TIssa gjennom i dag gjorde han også, men ikke så rart når han spiser så ofte :p
For første gang på lenge har jeg antydning til spreng i dag - så vi har nok økt godt :p

Back
Topp