Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld sovnet han 20:30, men blir litt styr når han våkner etter en halvtime og jeg ikke får han til å sovne igjen da. Og da litt irriterende at mannen min er utslitt etter jobb og allerede har lagt seg så jeg føler ikke jeg kan prøve for lenge på soverommet heller. Så nå sitter jeg og Daniel i loftstua og håper på at han snart blir trøtt nok til å sovne igjen. Spent på hvordan jeg skal få lært han til å sovne selv når jeg omtrent aldri får prøvd fordi jeg vil ta hensyn til resten av huset..
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
ugh, ja kjenner til det dilemmaet der! Snuppa har det med å våkne hvis jeg legger henne ned i senga si, eller bare flytter meg 10cm bort fra henne i sengaSatser på det. Han er stuptrøtt nå. Må bare få han til å sovne nok til at jeg kan legge han i,fra meg så jeg får tatt mitt eget kveldsstell.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hermine snorka åsså nå, surkla litt når hun pusta men kan ikke høre om det kommer fra brystet eller svelget...satser på det siste!I kveld gav vi saltvannsspray rett før legging... Han er så tett. Snorker litt nå, men sover hvertfall tungt etter litt pappakos!