Jeg har 27. jeg ogEr du ikke 11+6? Jeg har menstermin 27.07 og er 12 uker i dag?
Men etter målene på sykehuset er jeg 12+4![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 27. jeg ogEr du ikke 11+6? Jeg har menstermin 27.07 og er 12 uker i dag?
Men etter målene på sykehuset er jeg 12+4![]()
Jeg har 27. jeg ogHar satt opp feil på den oversikten og glemt av å rette det. Ble satt frem én dag da jeg var på tidlig UL, så valgte å forholde meg til den
![]()
Legen min følger jo 28 dagers syklus så han også og mener jeg er 12+0 og er det han skriver på helsekortet ogAhaslik å forstå ja! De på sykehuset her sier jeg har termin 23.07
så vet ikke helt hva jeg skal tru eller følge
![]()
Da er du straks der du og11+5 her
Jeg teller fra ivf egguttak, og er 11+5..... Mens termin da er flyttet til 28.juli - Stusser litt på datoer når jeg ser dere som har termin 27. var på 12 uker for 2 dager sidenTeller de annerledes ettersom hvilket land man er i?
![]()
Jeg teller fra ivf egguttak, og er 11+5..... Mens termin da er flyttet til 28.juli - Stusser litt på datoer når jeg ser dere som har termin 27. var på 12 uker for 2 dager sidenTeller de annerledes ettersom hvilket land man er i?
![]()
Ja, om du er i et annet land kan det ha noe å siJeg har ca termin 27. Å når jeg bruker bv sin kalkulator så er jeg i dag 12+2. Da burde jo du vært 12 uker i går?