Kommer sakte men sikkert etter:P

Er du ikke 11+6? Jeg har menstermin 27.07 og er 12 uker i dag?

Men etter målene på sykehuset er jeg 12+4 :)
Jeg har 27. jeg og:) Har satt opp feil på den oversikten og glemt av å rette det. Ble satt frem én dag da jeg var på tidlig UL, så valgte å forholde meg til den;)
 
Jeg har 27. jeg og:) Har satt opp feil på den oversikten og glemt av å rette det. Ble satt frem én dag da jeg var på tidlig UL, så valgte å forholde meg til den;)

Aha :p slik å forstå ja! De på sykehuset her sier jeg har termin 23.07 :) så vet ikke helt hva jeg skal tru eller følge :p
 
Aha :p slik å forstå ja! De på sykehuset her sier jeg har termin 23.07 :) så vet ikke helt hva jeg skal tru eller følge :p
Legen min følger jo 28 dagers syklus så han også og mener jeg er 12+0 og er det han skriver på helsekortet og:p Så da ble det bare enklest å ta den 27:) Er jo bare én dag....Og så er det ikke så stor vits i å bli helt opphengt i dato nå uansett fordi det den på OUL man må følge enten man vil eller ei:p Men også greit å ha en midlertidig dato:) Blir spennende for deg å se på OUL. Husker jeg ble satt tilbake 3 dager sist....
 
I morgen er jeg på 12 etter mens termin. Og etter tidlig ul termin er jeg da 12+6. Regner oul blir noe helt vilt som midt i august, men barnet kommer nok ca til menstermin.
 
Da er vel strax alle passert 12 uker da :) weeee!!!
 
Jeg teller fra ivf egguttak, og er 11+5..... Mens termin da er flyttet til 28.juli - Stusser litt på datoer når jeg ser dere som har termin 27. var på 12 uker for 2 dager siden o_O Teller de annerledes ettersom hvilket land man er i? :p
 
Jeg teller fra ivf egguttak, og er 11+5..... Mens termin da er flyttet til 28.juli - Stusser litt på datoer når jeg ser dere som har termin 27. var på 12 uker for 2 dager siden o_O Teller de annerledes ettersom hvilket land man er i? :p

Jeg har ca termin 27. Å når jeg bruker bv sin kalkulator så er jeg i dag 12+2. Da burde jo du vært 12 uker i går?
 
Jeg teller fra ivf egguttak, og er 11+5..... Mens termin da er flyttet til 28.juli - Stusser litt på datoer når jeg ser dere som har termin 27. var på 12 uker for 2 dager siden o_O Teller de annerledes ettersom hvilket land man er i? :p
Jeg har ca termin 27. Å når jeg bruker bv sin kalkulator så er jeg i dag 12+2. Da burde jo du vært 12 uker i går?
Ja, om du er i et annet land kan det ha noe å si:) Noen regner 40+2, andre 40+3...
 
Back
Topp