Kommer jeg hit tro?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Har jo en sønn på 7.5 uker, så er vel kanskje litt for fruktbar nå :p Så siden jeg og sambo glemte oss bort på lørdag, og jeg har hatt el igår og idag, så er det stor sjanse for at nr 1 og nr 2 blir en del tettere enn vi hadde planlagt :p
Så blir spennende og se om tr kommer♡

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
ja de blir jo tette:)lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
mine to småsøstre er 13 mnd mellom,helt unikt søsterskap har de,og alltid lekekamerat i oppvekst:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
mine to småsøstre er 13 mnd mellom,helt unikt søsterskap har de,og alltid lekekamerat i oppvekst:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja er litt sånn jeg har tenkt nå da også, at da blir dem jo helt jevnaldrende og det kan jo være veldig positivt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Har jo en sønn på 7.5 uker, så er vel kanskje litt for fruktbar nå :p Så siden jeg og sambo glemte oss bort på lørdag, og jeg har hatt el igår og idag, så er det stor sjanse for at nr 1 og nr 2 blir en del tettere enn vi hadde planlagt :p
Så blir spennende og se om tr kommer♡

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hvordan gikk det?:)


♡02.03.2015♡
 
Har jo helt glemt bort å oppdatere jeg da :p Nei fikk mensen 6 dager på overtid, men har fortsatt en del symptomer på graviditet :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Har jo helt glemt bort å oppdatere jeg da :p Nei fikk mensen 6 dager på overtid, men har fortsatt en del symptomer på graviditet :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er noen som opplever "vanlig mens" gjennom hele svangerskapet og finner derfor sent ut de er gravid. Har du testet da?:)


♡02.03.2015♡
 
Er noen som opplever "vanlig mens" gjennom hele svangerskapet og finner derfor sent ut de er gravid. Har du testet da?:)


♡02.03.2015♡

Ja vet :) Nei ikke nå, tenkte som så at alt av symptomer ville forsvinne siden jeg fikk mensen, men neida :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Back
Topp