Kommentartråd til fødetråd!

Min fødsel


Navn på barnet: Max


Kjønn: Gutt


Termin: 08.10.21.


Dato født: 05.10.21.


Uke+dag: 40+0


Klokkeslett: 06:01


Fødested: Levanger sykehus


Vekt: 3515g


Lengde: 50cm


Hodeomkrets: 36


Forløsningsmetode: Vaginal


Smertelindring: Ingen


Annet du ønsker å fortelle: Fra vannet gikk til han var ute tok det 9,5t.


Bilde

Gratulerer så mye med gutten:wav:hello2:happy119:happy093:gen014:Heartbigred Kose deg masse med lille i nyfødtbobla:love7:Heartblue:Heartred
 
Min fødsel

Navn på barnet: Ikke bestemt, vi trodde det kom til å bli gutt (visste ikke kjønnet, hadde bare så sterk magefølelse :knegg:)

Kjønn: Jente

Termin: 10.10

Dato født: 05.10

Uke+dag: 39+5

Klokkeslett: 10.53

Fødested: Hjemme på huk på soveromsgulvet (planlagt hjemmefødsel)

Vekt: 4420 gram

Lengde: 53 cm

Hodeomkrets: 38 cm

Forløsningsmetode: Vaginal

Smertelindring: Ingen

Annet du ønsker å fortelle: Hadde rier hvert 15. minutt gjennom natten, men på morgenen gikk de brått til 2-4 minutters mellomrom. 3 timer senere var ungen ute. Det var en tøff trykkefase, definitivt den vondeste av mine tre barn, kanskje fordi hun var så stor.
Ut kom en blå baby som ikke pustet... Jordmødrene gjorde en kjempeinnsats og fikk i gang pusten. AMK ble ringt etter, men siden hun kom seg fort var det ikke nødvendig med mer tiltak. Hun ble sittende fast i åpningen over flere rier med navlesnoren delvis rundt halsen, så i følge mannen dro jordmødrene henne ut. Jeg kom fra det med bare en bitteliten overfladisk rift. Etter at hun fikk litt starthjelp virker store jenta sterk og fin og vi er helt forelsket :Heartred

Så godt at alt gikk fint, tross tøff trykkfase og at baby ikke pustet med en gang! Gratulerer så masse med baby, ønsker deg og dine masse lykke til videre med nyfødt i hus :love2:love2:love2
 
Gratulerer til dere som har født:wav:Heartbigred:Heartblue:Heartpink:love7:Heartred:dummy1::dummy::cool05:dance008:dance011:gen014:happy093:binkybaby Kose dere masse med de små nurkene deres, og nyyyt nyfødtbobla:love017 Den går så altfor fort:oops::wideyed::rolleyes:
 
Back
Topp