Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan redigerer jeg på vektråden da om en uke?
never mind!!! fant det ut!!
Jeg har i løpet av 10 uker gått ned 5,6 kg. Det kjenner jeg er heeeelt greit
Jeg har spist veldig lite og kastet opp noe. Men jeg har også nesten bare ligget stille (pga kvalme) de siste 5 ukene... Må ha mistet en del muskelmasse også da sant? For jeg føler meg absolutt ikke tynnere. Magen er jo oppblåst da men fettet på magen og ellers er der fremdeles like mye synes jeg. Olabuksa er faktisk litt trangere på lårene...
Den var kjekkAnbefalt vektøkning i løpet av svangerskapet vist i graf.
Bmi under 20:Vis vedlegget 25358
Bmi 20-25:
Vis vedlegget 25359
Bmi over 25:
Vis vedlegget 25360
JeppDen var kjekk
Termin 09.februar med første frøet![]()
SmartJepp![]()
Tenkte kanskje å tegne på min egen graf og følge med på om jeg holder meg mellom linjene![]()
Her går også alt som skal til for å få holde kvalmen nede foran hva vekta viser. Får heller tenke på det når formen er bedre. Ikke unormalt å gå opp/ned 5 kg det første trimesteret.jeg er ca midten av uke 16 i følge legen sin beregning, har lagt på meg rundt 4 kg. men når jeg ble kvalm begynte jeg å spise mer, det hjalp værtfall mye på meg. og har jo ikke trent på lenge heller dahuff..
Her går også alt som skal til for å få holde kvalmen nede foran hva vekta viser. Får heller tenke på det når formen er bedre. Ikke unormalt å gå opp/ned 5 kg det første trimesteret.
Seriøst? For en tulling! Er jo ikke mye å ha gått opp 4kg.. Er du overvektig fra før av siden han mener dette er for mye?Nei, jeg har absolutt ingen peiling på hva som er riktig og galt. jeg bare gjør hva som virker riktig utifra hva kroppen sierselvfølgelig spiser jeg mer enn normalt nå, men jeg syns det er viktig å bli mett. siden dette er mitt første svangerskap så er jeg veldig spent på hvordan dette utvikler seg.
men legen min, av alle personer, sa at jeg hadde lagt på meg for mye og at det gikk ann å bevege seg litt. Ka i svarte? han veier meg midt på dagen fullt påkledd, og når jeg går hjem og veier meg dagen etter om morgningen og veier under det han sier, og i tillegg er flink å gå mye turer i skog å fjell, så må jeg si han kan ta seg en bolle!
Seriøst? For en tulling! Er jo ikke mye å ha gått opp 4kg.. Er du overvektig fra før av siden han mener dette er for mye?
Ja han må være temmelig uviten! Håper du ikke tok det til deg. Spis og kos deg duNei, jeg tror ikke dethar kansje litt for mye, men ser ikke på meg selv som overvektig.. mer "normal" kan jeg si. Men har fått høre at denne legen ikke har peiling på svangerskap da, så kan jo være uvitenhet som gjør at han utrykker seg sånn. Jeg ville jo høre hjertelydene, men det klarte han heller ikke. så ikke vet jeg
Ja han må være temmelig uviten! Håper du ikke tok det til deg. Spis og kos deg duhehe